Romantik ve tatlı birisin. Zaman zaman kırılgan görünebiliyorsun. Ama belki de sen aşık olmayı seviyorsun! Aşkı, elle tutulabilecek bi' hayal olarak görüyorsun. "O"nun bi' şair-prens/prenses olmasını hayal ediyorsun... Peki ya "son derece normal" bi' çocuk seni beğeniyorsa n'olcak ? Önündeki aşkı tepecek misin ?
Çok fazla kıskançsın. Bir an önce sakinleşmen ve şimdi ne yapacağına karar vermen gerekiyor. Seni ve sevgilin hakkında neler hissettiğini anlıyoruz. Sevgiline tapıyorsun ama sen onun yerinde olsaydın, kendinden gerçekten sıkılırdın. Senin onu ne kadar sevdiğini anlamayabilirler, çünkü onlar sen değil ;)
Siz derin ve çok düşünen, az konuşan,meraklı ama kontrollü ve ağır hareket eden birisiniz. değişikliklere uyum sağlamanız ve yeni şeylere adapte olmanız uzun bir zaman alacaktır. Karar vermekte zorlandığınız görülür ama bunun nedeni başarısız olmak çekingenliğidir. İnceden inceye bir hesap yapmak ve her şeyi artısı ve eksisi ile tartıp biçmek gerekecektir. Bir kere karar verdikten sonra da aldığınız konuyu yolun sonuna kadar götüreceksiniz. Bu kararlı davranışın yanında doğruculuğunuz da katılınca diğer insanlar size güvenecektir. Ortada bir aksaklık varsa da bunu hile,yalan ve dolan yapmadan ortaya koyarsınız. Genel olarak başkalarına durgun ,düşünceli ama karamsar olarak gözükürsünüz. Bu soğuk görünüşün nedeni yaşama koyu renkli camlar ardından bakmanızdır.
BOĞA (21 Nisan-21 Mayıs) Bunun var ya, insan beynini yormaktan başka bir şey yaptığı yoktur. Orda burda arkanızdan atar tutar. Hele de size karşı ilgisi var ve siz ona karşı kayıtsızsanız yandınız demektir. O zaman her şey beklenir bundan. Yerin dibine sokar sizi. Artık saçınızı başınızı mı yolarsınız, sinirden alkole mi başlarsınız, o sizin tercihiniz. Melek yüzlü şeytandır bu boğalar. İntikamcıdır. Hayatta pek bi halt olmazlar. Ailelerinin durumu iyi değilse vay hallerine. Her şeye löp diye konmak isterler. Çok param olsun, en güzel sevgili benim olsun, olsun, olsun, olsun.... Kendini dünyanın merkezi sanır. Sizden çıkarı varsa sizden iyisi yoktur bunlar için. Genelde evde kalmışların burcudur. Ya evlenmezler, ya da geç evlenirler. Zaten kim ne yapsın bu uyuzları. Erkenden mezara sokar sizi. Bunun tek boğalığı burcunun ismidir. Aslında akreptir bu akrep.
Sizin ruhunuzda sanatçılık var. Bir manzara seyretmektense bazen size gerçeküstü bir manzara resmine bakmak daha fazla keyif verir çünkü sanat çoğu zaman gerçekten daha kusursuzdur. Genellikle hayalinizde bir karakter yaratırsınız ve önce ona aşık olursunuz sonra da gerçek hayattan biriyle karşılaştığınızda hayalinizdekine ne kadar benzeyip benzemediğine bakarasınız. Bu yüzden çoğu kez olduğundan başka gözüken kişiler size çekici gelir çünkü bu türdeki kişiler sizin hayalinizdeki kişiyi azçok algılarlar ve kendilerini ona benzer bir karakter olarak gösterirler. "Tanıdığımı sanmıştım" lafı sizin genelde ilişkilerinizin bitiminde kullandığınız bir sözdür. Sizin gibi sanatçı ruhlu ve sevmeye açık birinin kalbini kazanmak her ne kadar kolay olsa da bunu sürekli kılabilecek kişi hayalinizdeki mükkemel sevgiliyi unutturup size gerçekliğin güzelliğini gösterebilecek kişidir. Bu kişiyi tanıdığınızda onu hatalarıyla sevmeyi öğreneceksiniz.
Isteklerinize ulasmak için önünüze çikan firsatlari degerlendirmelisiniz. Cesaretinizi toplayip kararlilikla planlarinizi uygulamaya baslatabilirsiniz. Moralinizin yükselecegi ve kendinize olan güvenin artacagi bir dönemdesiniz. Bu dönem derin ve canli bir iliskiyi haber verir. Sizi doyuma olusturacak samimi bir iliskiyi var olan iliskinizi ise gelistireceginize isaret eder. Asiri heyecaniniz ise zaman zaman tartismalara neden olabilir.
Mantık çerçevesinde ve adım adım ilerleyerek düşünmeyi tercih ederler. Kendilerine aktarılan bilgilerin de aynı şekilde mantıklı olmasını, karmaşık ve çok hızlı aktarılmamasını özellikle isterler. Bu nedenle baskı altında sağlıklı düşünemeyebilirler. Çok hızlı karar vermeleri ve harekete geçmeleri istendiğinde, tam tersi bir şekilde tamamen de hareketsiz kalabilirler. Herhangi bir konuyu öğrendiklerinde nerede ise ölünceye kadar unutmazlar.
Sizin beklediginiz ask,aslinda size cok yakın yerde sizi bekliyor sizden habersiz.Arkadaslariniz arasinda ama siz gozlerinizi acip bakmiyorsunuz bile mutlulugu uzaklarda arayarak vakit harciyorsunuz.Biran once durumun farkina varmalisiniz.Yoksa is isten gecmis olacak bizden size tavsiye....
Yaptigin hataLardan pi$manLik duymuyor, ke$ke demiyorsun. Dogru yoLdasin. Cünkü sende biLiyorsun pi$manLigin ve ke$keLerin hic bir$eyi degi$tirmeyecegini.. Tam aksine bunLardan kendine ders cikarip, düz yürüyosun.. Aferriiin sana hep böyLe oL.!
Sen, önüne geleni süpüren bir elektrikli süpürge gibisin! Neredeyse bütün gün boyunca atıştırmaya bayılıyorsun. Kalori hesabı, diyet yapmak, vitamin, protein sana hiçbir şey ifade etmiyor. Bu şekilde beslenmek doğru olmadığı için, bir beslenme uzmanına danışarak neyi, ne kadar yemen gerektiğini öğrenmelisin. Ve en önemlisi, yemek aralarında gereksiz abur cuburdan uzak durmalısın!
Öss adeta sizin hayatınızın bir parçası olmuş, siz araştırma yapmayı,kitap okumayı çok seven birisiniz, sizin için öss yi kazanmak zaten garanti olan bişey,siz hangi üniversiede okuyucağınızı(boğaziçi,odtü,cerrahpaşa) düşünüyosunuz.belkide şirin uslu bi öğrenci olursan dereceye bile girersin ;)
Darbeli matkaplarla yakından ilgileniyorsunuz,anlaşılan. Unutmayın ki,sadece matkap sarsıntısından memleketin çivisi çıkabilir,değil mi ya?!Ayrıca,kullanan da beyin sarsıntısı geçirebilir, omurgasının şakülü kayabilir.Demedi demeyin,bizden duyduğunuzu söylemeyin.. Çiviler çiviler,adamı memlekete çiviler!Sonra birileri der ki:bak,bak baak!Memleketin çivisini çıkarmış da kendine çaktırmış..Ee,memleketin çivisi temiz tabii,tetanoz etmez adamı!Yahu,İSA mısınız,havari misiniz;Musa mısınız,İbrahim mi,Nuh mu,Muhammed mi?Çiviyi çıkaran kılıfını hazırlar mı yani!Bu kadar tatlıysa memleketin çivisi,işkencelerde kullansalar ya20'lik olanı!Madem çıkardık oni,bir işe yarasın bari!Çıkan çivi çıkmayan çiviyi sökermiş.Çivi çiviyi sökermiş.Çıkan çivinin yerine,kiwi dikmek iyiymiş, diken kar edermiş!Acaba,şu Hint Fakirleri'nin fazlalarından 70milyon falan getirsek de,çıkmamış vatan çiivilerinin üstüne yatırsak,hem memleketi bekleseler sevabına,hem de dua etseler bunu yapana. Hindistan'ın ve memleketin kalkınmasına yeni bir vizyon getirirdik ve ABD bizonunu acaip sevindirirdik.Zira,memlekette nalsız gezerken tabanlarına çivi batıyormuş Amerikan öküzünün,rahat eder de,otundan-samanından nasipleniriz işte,fena mı?İlginize teşekkür eder,sarsıntısız ve darbesiz günler dileriz.Dikkat,aman!Çıkık çiviler!Tabana dikkat,tabana!Taban tabana zıt da olsan,çiviler seni de illa ki duvara çiviler:Demedi deme,sevmedi deme!Sev dedi gözlerin,ya sev-ya Türk et dedi sözlerin!Düşün bir daha yiğidim,senin senden başka dostun yoksa meğer,en iyi dostun aynadaki suretindir diyorum,aynanın arkasında kıs kıs gülen kara sırdan sana hiç sözetmiyorum.Sudur memleketin gerçek aynası ve ancak suda yüzebilir,su içebilir insan.Aynayı yiyemez,görüntüyü içemez,içinde yüzemez ve sesine ses veremez..en güzel ayna dediğin senin,camdan yapılmıştır,bir damla suya hasret,bilesin..Nesin sen yiğidim ya da kimsin?Koy şunun adını,çıkardığın memleket çivisinin yerine,yiğitsen,koy parmağını..Yemedi mi,hımm..içemez de o vakit,s..az da üstelik...
Kendine güvenen, hareketli ve enerjik yapısıyla toplum içinde fark edilir. Otoriterdir ve otorite kurmaktan keyif alır. Dik başlıdır ve hata yaptığında bunu kabul etmek istemez ve bencil davranışlar sergiler.Özgürlüğüne fazlasıyla düşkündür. Dostları ve arkadaşları için yapmayacağı şey yoktur