Anlaşılan uzaktan vur-kaç olayını çok seviyorsun. Kasmayı iyi beceriyorsun çünkü seri ve atiksin. Ama iş karşı ırkla savaşmaya gelince durum biraz zorlaşıyor. Bunu uzaktan halletmen lazım.. :)
Walla arkadaşım kusura bakma sana diyecek birşey bulamıyorum! Biraz sosyal hayatın tadını çıkar! Bu nedir ya? Bu nasıl bir yaşam tarzıdır? Yorumu uzatıp sınırlarımı aşmak istemiyorum! Bir ilerle yaa!!!