Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗
OMG!!! Tam da ideal tipini nasıl tutturdun? Bu kadar şanslı insan görmedim yemin edebilirim. Seni çok sevecek !
Sessiz, sakin ve mağrur duruşuyla dikkat çeker. Gerçekçi ve otoriter bir tavrı vardır. Girdiği ortamlarda hal ve tavırlarıyla dikkati çeker. Hırslıdır ve düşlediği bir şeye ulaşmak için elinden geleni yapar. Alışkanlıklarına bağlıdır ve sadakatsizlikten hoşlanmaz.
Çocuklar duymasın biraz eski bi dizi ama olsun ;) Sen Meltem'e çok benziyorsun çünkü çok sabırlısın! Ailene vearkadaşlarına çok düşkünsün!
Cok hassas ve narinsiniz. kolay aşık oluyorsunuz. ne cok utangac ne cok girişkensiniz. arkadaş grubunuzda kirilmamasi icin kollanan birisiniz.
Dünyada ışık saçan bir insan gibisin aydınlığınla belki karalığa bile gölge düşüruyorsun.....
Türkiye'nin ekonomik olarak lokomotif takımı olsa da yanlış işlere kalkışması ile meşhurdur ama istikrarlıdır...
Bence yeterince düşünmüyorsun. İyi düşün aşk şakaya gelmez ;)
Hoop hoop...Yavaş gel ne bu sinir böyle biraz sakinleş ve hayatın tadını çıkar.
Kahverengi Gözlüler: Her ortamda özel hayatlarına ait detayları anlatmaktan çekinmeyen kahverengi gözlüler, art niyetsiz insanlar. En büyük olumsuz yanları dünyaya kapalı gözle bakmaları. Çoğu kez hayal kırıklığı yaşayabiliyorlar...
Ya senin kadar güzel bulunmaz dünyayı çıldırtıyosun devam et
Seni Kessek Kanın Sarı-LaciVert Akar İnat Etmede Fß'li Ol Sen..!!
Zendaya gibi hırslı birisin onu daha çok seviyorsun. :)
Mişley gibi cılgın bir kızsın . kimseyi kafana atmaz isteğini yapan birisin
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.