Dünyada ışık saçan bir insan gibisin aydınlığınla belki karalığa bile gölge düşüruyorsun.....
Jin olmak çok doğal bir duygudur. Herkes Jin olabilir. :D <3 (Jin omma <3)
Mükemmel rap yeteneğine sahipsin çoğu kişiye seviyor ve seviliyorsun ama arkaşlık konusunda çabuk karar değiştiriyorsun.
Sen Minhosun Grubun Ne İyisi ne Kötusüsün Çok özgüvenli ve Hırslısın.
Leeseo! Sen grubun bebeğisin. Sana anne gibi bakabilirler. Bazenleri kendini garip hissetmen normal ama gruba verdiğin enerjiyi düşün, fighting!
Saçma da olsa herşeye gülüyorsun . Çok güler yüzlüsün . Ve biraz dağınıksın :D
SEN KESİMLİKLE JENNIE TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!İçedönük,çok tatlı,hayvansever nazik ve çok düşünceli birisin🌺