Karanlık depresifsin.Ah içim bunaldı sana bakınca..Morlar kitaplar canlar.Elendin.Bence Yuri'yim diye sevinme bile..
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!
Korkunuzun üstesinden gelebilirsiniz ancak şu an için korkaksınız:)
Nerede gıcık olman gerektiğini iyi biliyosun...aferiN:)
Yalnız birisin... Edebiyat kulübündeki arkadaşlarını çok seviyorsun fakat onlar senin sevdiğin kişiye aşık ve bu yüzden onları sıra sıra öldürüyorsun Fakat sonradan onları öldürdüğün için çok pişman oluyorsun...