Kartallı bak sana birşey söyleyeceğim. Takımını sevdiğini biliyorum ama Beşiktaş iyi sayılsa bile bir yere varamaz. Sen en iyisi gel kardeş takımına katıl. Kime mi? Tabi ki GS'ye. Aman bağırma. Tamam zorlama yok. Sen bilirsin Kartallı.
Alışveriş yapmayı seviyorsun ve modaya düşkünsün.Çılgınsın,tam bir alışveriş manyağısın.hep önce konuşup sonra düşünürsün,ilk önce düşünmeyi denemelisin :))