Tebrikler! Sen tam bir lalalala'sın! Sürekli gülen, ortamdaki en enerjik kişi. Yüksek sesla kahkaha atan, çocuksu bir ruha sahip, hiçbir şeyi umursamayan.
Gerektiği yerde koruyucu davranıyorsun ama bi o kadarda kedi gibisin
Renkleriniz, duruşunuz ile her yerde farkınızı belli ediyorsunuz. Doğal bir görünüşünüz var. çevrenize ışık saçıyorsunuz. Ancak sağda solda genelde ekilmiş dikilmiş zakkumlar var doğalını kolay kolay göremeyiz!
Yeşillikler,hayvanlar,böcekler .... Çok seviyosun onları . Ağaçların tanımının tırmenmek olduğunu söyleyebilirsin
Çok mu süslüsün ? veya Çok modaya uyan mı ? Bu gruba uyabilirsin !
Naber büyük fan tanışmaya ne dersin kpop’ı uzun süredir biliyo gibisin ve bu konu hakkında çok fazla bilgiye sahipsin
Sen naif erkeklerden hoşlanıyorsun.Felix senin için uygun
Çok tatlı ve nazik olduğundan herkes seni küçümsüyor. Fakat fırsatçı erkekler sana aşık olduğu için seni delirtiyorlar sakın onlara gıcık olma. Ama kendini korumayı bilmelisin!🤭🤭
Sen felixin ideal tipisin hayırlıolsun bebiskom
Minho ile peçete canavarı olan çok yakışıyorsunuz abeee
Hangi skz üyesinin ideal tipi olduğunu öğrenmek
Tam Seungmin'in ideal tipisin! Yoksa sen de mi onun gibi evine uçak çarptığı halde okula gittin? Siz ikiniz de bunu yapabilecek kadar umursamazsınız!