Çılgın bir ruhun var. Eğlenmeyi seviyorsun.İnsanların düşüncelerine önem vermeyi tercih etmiyorsun.
Sevdiğine sevimli ve bağımlı sadık ve güvenilir sevdiği için kurşunların önüne bile atlar
Sen kesinlikle 4N1K'sın.Sen ileride/şimdi o 5 arkadaş gini harika bir dostluk yaşayacaksın..Bindan eminim.Ve hiç şüphem yok ki senin bir Ali'n ve Barış'ın vardır.Hissedebiliyorum.
Sen Işık Sarca'sın, oldukça eğlenceli bir kişiliğin var. Acılarını kolaylıkla gizliyebilirsin, değer verdiğin kişilere sadıksın, güzelliğe önem verirsin ve laflarınla insanları zehirleyebilirsin...
Sen Karantina kitabından Zeynep Akay'sın! Tatlı ve sevecen bir kişiliğin var. Aynı zamanda tabiki çok eğlencelisin