Dostların için her şeyi yaparsın! Senle ve arkadaşlarınla dalga geçenlere küçümseyenlere neler yapabileceğinin farkındasın!
Eğlenceli neşeli ve hiperaktif aynı zamanda çok iyi bir ninja
Obanaiyi ezip geçmrk mi? Bu tatlı kız sana uyuyor
Güçlü ve daha güçlü olmak istiyorsun rekabeti seviyorsun çok düz birisin ama insanların sana kibarlık yapmasından hoşlanıyorsun insanlar seni tanıdıkça seviyorlar
Aslinda hayatinizin aski sizinle ayni mahallede yada sokakta ama siz bunun farkinda bile degilsiniz.Gozunuz hep uzaklarda yakinlara bakmak hic akliniza bile gelmemis.Bence gec olmadan bu firsati kacirmadan siz siz olun mahallenize yada oturdugunuz cevreye bir goz atin olmaz demeyin belkide olacak olan en guzel sey sizi orda bekliyor...
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗
İş adamı zeki dürüst insanların hayatına önem veren birisin (dc) karakteri
FNaF'ı biliyorsun ancak inandığın teoriler yanlış.
Çok sinsisin ve hızlısın rock yapmayı ve partiyi seversin.
Doğruyu mu söyleyelim. Çok da mükemmel değilsiniz! Hatta hiç mükemmel değilsiniz! Birbirinizde tahammül edemediğiniz birçok nokta var, ayrıca ilişkiniz bizde sanki küçük kıvılcımlardan çok kolay etkilenebilirsiniz gibi bir his yarattı. Bu tür sorunları düzeltmeye çalışabilir, birbirinizi olduğunuz gibi kabul etmenin yollarını arayabilir yada bu ilişkiyi oluruna bırakabilirsiniz. Aranızdaki aşk ya da sevgi bir noktaya kadar sizi birarada tutacaktır ama büyük kavgalardan ve sorunlardan uzak durmanız gerekiyor. Ama sonuçta siz mutluysanız tabi ki bize laf söylemek düşmez :)
Sen tam bir psikopatsın! Psikopatlık,delilik,çılgınlık,zorbalık... Var! Ama unutma ki psikopatlarında kalbi vardır onlar birini sevip aşık olabilir psikopatlar neden psikopat oldu? İntikam için oluyor çoğunluğu Ayano Aishi olmalısın
Sen tam bir psikopatsın birisi sana kavga açmaya çalışırsa sen bütün psikopatlığını kullanıyorsun ve eğer seninle çok uğraşırsa katil oluyorsun ve cinayet işliyorsun yani sana bulaşanları psikopatlıkla ve katillikle cevap veriyorsun
Ezik! Taşk kalpli insan!! Sen aşkı aşık olmuş olmak için yaşıyorsun, aşkların genellikle sahte!
İş adamı olmalısın!-napolyon senin amca oğlu mu ?
Evlilik kurumunu sorgulamaktan kendinizi alamıyorsunuz. Bu nedenle evlenip evlenmeyeceğinizden emin değilsiniz. Bir yanınız bu kuruma kötü gözle bakmamaktan yana. Öte yandan hayat yolu çetrefilli... Yalnız yürümek kolay değil. Paylaşmadıkça da zevki yok. Size evlilik üzerine kafa yormuş biri gerekiyor. Olabilecek her türlü aksiliği öngörsün. Birikimiyle entelektüel beklentilerinize cevap versin. Onunla her türlü konuda konuşup fikir alışverişinde bulunabilin. Bilgi ve görgüsü ile çevresindeki herkesin saygısını kazansın. Ayrıca en iyi dostunuz olsun... Mutluluklar dileriz…
Usagi çoğu kere sorumsuz birisi olmasına rağmen iyi bir arkadaştır, hatta en çok ihtiyaç duyulacak derecede iyi bir arkadaştır. Usagi olarak karşılaştığı her türlü sorun karşısında her zaman sızlanarak ve ağlayarak çözüm aramasıyla arkadaşlarını usandırır ve onların çoğu zaman Usagi'yi büyümeyecek bir çocuk olarak görmesine sebep olur. Ay Krallığı'nda (Moon Kingdom) tılsımlı bir sır Kraliçe Serenity'den(Queen Serenity) Sailor Moon'a ki yani gerçek Ay Prensesi'ne (Moon Prenses) verildi ve daha sonra dünyaya gönderilmesiyle bu sır açığa çıktı. Bu tılsımlı sır; Usagi'nin aslında Ay prensesi olması ve gizli diğer kişiliği Sailor Moon'a dönüşebilmesidir. Usagi ilk önce gizli ve sihirli güçleri olan Sailor Moon kimliğini, ona yol göstermesi amacıyla Kraliçe Serenity'den gönderilen insan karakterine sahip kedi Luna'dan öğrenir. Daha önce de yaşanan kötü olayların tekrarlanmaması için Ay Prensesi'ne verilen bu gizli kimliğini karşılaştığı düşmanlarının kötü amaçlarını engellemek için kullanır. Uğruna hayatını koyarak savaştığı Ay Krallığı'nın gerçek prensesi olduğunu öğrenmesi ile çok önceden yazılan kaderini bu sefer kötü sonla bitmemesi için savaşarak yaşamaya başlar. Gezegeni: Ay Elementi: Su Yer: Ay Kalesi (Sarayı), Silver Millenium, Kristal Sarayı (Neo-Kraliçe Serenity) Taşı: Elmas Renkleri: Pembe (anime), Beyaz /Gümüş (manga)
Her zaman çok azgınsın kendine çeki düzen ver
Sen tam bir iyiLik meLegisin. her zaman her seyden üstün tututyorsun iyiLigi dünyanın gecici oldugunun farkındasın gerektiriginde baskaları için kendini risk altına atıp feda edebiliyorsun x)
Hınzır,Katil ve Zeki Bir Animatronicsin.
Sen Ballora'sın💙 göremiyorsun ama herkesten en iyi şekilde duyabiliyordum dans etmeyi seviyorsun
Aşkı kovalamazsın fakat gelirsede geri tepmezsin.Senin için aşk ön planda değil.Olsa güzel olur.Olmasa da yokluğunu farketmezsin.
Sizi seven kişinin baş harfi P çevrenizde ki P'lere dikkat edin.
Jennie gibisin Dünya nın güneşi gibisin ayrıca çok tatlı ve cesursun 😎😎
Sen içitnen veya diştanda çok guzel bir insansin. Herkes sana hayran. Sindrela gibi bir guzeligin var. Yuzunun purusuzlugude buna dahil benden sana soylemesi sen çok guzelsin ve yoluna bak kimseyede guvenme yada bakma.
Siz lider olmak icin dogmuşsunuz. sozunu dinleten, dedigini yaptiran birisiniz. kararli tavirlariniz cevrenizdekileri etkiliyor. insanlarin arkadaş olmak isteyebilicegi birisiniz.
Senin durumun icler acisi romantiklik adina hic bise yok.Ya kendini degistirmen gerek yada bu felsefeyi.Ama yinede umudunu yitirme olamayacak sey degil onemli olan icindeki insani harekete gecirmek devami zaten mutlaka gelir...
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
Sen bu kişiye takmış durumdasın yani bırak takma sana başkası yok mu sanki =}
Siz sadece arkadasinizi sevip saymiyorsunuz onu gercekten onemseyip kendi parcanizmis gibi kabulleniyorsunuz.Bu da sizin degerinizi ve sevginizi her zaman onemli kiliyor.Sizin kendinizi bir baskasina kabullendirmeye yada anlattirmaya ihtiyaciniz yok icinizle disiniz bir sizi bilen biliyor.Bulunmasi zor olan arkadaslardansiniz...
Tam anlamıyla Blossoma benziyorsun...Onun gibi liderlik ruhu var sende.Fakat unutma insanlar bazen patronluk tasladığını düşünebilir.=)
Sen Rocky'sin . Kendine güveniyorsun ve dans etmeye bayılıyorsun.
Uğur Böceği/Marinette Dupain-Cheng'e benziyorsun.
Tebrikler bana gerçekten benziyorsun!
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.
Sen Toy Bonnie´sin. Bazı mallar senin kız olduğunu düşünüyor. :(
Oyuna yeni eklenen bir kedi. Gündüzleri bir kedi..... Fakat geceleri....... yine bir kedi .-.