Ilerleyebildigi ve gizli ihtiraslarini daha da gelistirebildigi her yerde onu bulabilirsiniz. Oglak'la savasmak faydasizdir. En iyisi onun yaptigini yapmak. Bu burcun fiziki özelliklerini farketmek her zaman kolay olmaz. Oglaklar kemikli ve kalin, ince ve çelimsiz, ya da sisman ve yumusak olabilirler.Çok tatli sekilde romantik olan Oglak'lar vardir. Oglak'in saygisini kazanmak istiyorsaniz, sakin geleneklere karsi gelmeyin. Pek az Oglak ihtiraslarini gizlemeyi unutur. Yaptiklari isin en üst mevkiine geçmedikçe de çalismayi hiç reddetmezler. Sonra inatçi keçiligi tutar ve tirmanmaya merdivenin en üstünden baslamakta israr eder, çünkü oraya ait oldugunu hissetmektedirler.Kendisinden istenmedikçe ögüt vermeye pek hevesli degildir, ama onun pratik zekasindan yararlanmak istediginiz zaman hiç tereddüt etmeden ve ciddi bir sesle size akil verecektir.Öyle utangaç ve tatlidir ki... Belki biraz inatçidir ama yine de naziktir. Pek de zararsiz görünür. Oglak kendini güçlendirmek için zaaflariniz, kendini begenmelerinizden, kiskançliklardan faydalanmayi da ihmal etmez.
Duygu-mantık dengesinin mükemmel olması, size hayat boyu doğru karar olarak geri dönüyor. Kendinizinkiler dahil, bütün sorunlara uzaktan bakarak gereken manevraları yapabilme yeteneğiniz sayesinde yapıyorsunuz bunu. Bu da sizi yargıç yapıyor. Zaten bir denge insanı olarak adalet duygusunun çok iyi gelişmiş olmasının sürpriz sayılmaması gerekir. Yine de pişmanlık yaşamama adına duygularınızı fazla bastırmamanız önerilir. Fazla özverilisiniz. Başkalarına olduğu kadar kendinize de adil olun. Biraz kendiniz için yaşayın.
Ne kendinizi tam olarak dış dünyadan soyutlamışsınız, ne de merkezde olmayı seviyorsunuz. Sizin için "dengeyi tam oturtmuş" diyebiliriz. İnsanların sizinle ilgilenmesinden hoşnutsunuz. Ama biliyorsunuz ki sürekli merkezde olmak da tehlikeli... Bunun için zaman zaman geri planda kalmayı başarabiliyorsunuz.
'Evet siz mükemmel çiftsiniz. Evliyseniz ne mutlu size, ama eğer henüz evli değilseniz hiç boşuna zaman kaybetmeyin ve bu birlikteliği ölümsüzleştirin. Tabi evlilik siz mükemmel çiftimiz için ikinci planda kalıyorsa orasına biz karışmayalım. O kadar mükemmelsiniz ki gözleriniz birbirinizden başkasını görmüyor ve en önemlisi aranızda güven var. Sizin gibi olmak isteyecek ve böyle bir ilişkiyi yaşamak için can atacak ne kadar insan olduğunu bilseydiniz, birbirinize bağlılığınız bir o kadar daha artardı. Bu konuda bize inanabilirsiniz. :) Size bir ömür boyu mutluluklar dileriz. Umarız mükemmel ilişkiniz hep böyle devam eder!
Muhtemel bir 90'ların başı ya da ortasında doğmuş birisin, Hayatında çokça yer tutan şeylerin başında televizyon ve bilgisayar geliyor. Diziler hayatının önemli bir bölümünde hatıra olarak yer edinmiş. İkinci Bahar, Ayrılsak da beraberiz, Berivan, Dadı, tatlı hayat, zerda, 7 numara bunların hepsi muhtemelen senin çocukluğunun büyük bölümünü oluşturuyorlar. Ve malesefki çocukluğun 80 ve 90'ların çocukları gibi güzel olmadı. Bilgisayar ve sanal dünya arasında yok olup gitti.
YapdikLarindan doLayi cok pi$man gözüküyorsun, ama sana pic orosbu am kafa tavsiyem oLma.. Kader birazda biz insanLarin eLinde.. Emin oL ki sana hayata yeniden geLme $ansi veriLmi$ oLsaydi, yine aynisini yapardin.. o yüzden hiCc bi zaman pi$man oLma, sana yaka$miyor.. eminim ya$adikLarin pi$man oLmaya degecek kadar güzeLdi..
Zamanı kullanmayı iyi bilir ve çalışkandır. Özellikle içten ve sempatik tavırlarıyla arkadaş çevresinde aranan eğlenceli bir dosttur. İçten içe biraz tedirgin ve huzursuzdur. Kendisini fazlasıyla tenkit eder ve hep bir yarış içerisindeymiş gibi kendiyle çok uğraşır. Dostlarına ve sevdiklerine çok önem verir ve fazlasıyla fedakardır.