Sen kesinlikle wonyoung a benziyorsun linclere önem vermeyip kendi moralini bozmayan özgüvenli birisin bu yüzden senin ikizim Wonyoung!
WONYOUNG! Grubun en güzeli, demekki gerçekten güzelsin. Sen her zaman merkezsindir. Ortada olmak senin hakkın, doğuştan sahne için doğmuşsundur, poz vermeye de bayılırsın. SEN MÜKEMMELSİN
Sen zeynepsin.Onun gibi tatlı neşeli ve eğlencelisin BOYKE DEVAM GO GİRLL
Amerikalılar gibi güzel bir yüze sahip oduğun için seni kraliçeye benzetiyorlar.
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!
Adaleti ancak sen sağlayabilirsin! Mutlaka hukuk yönünde ilerle!