Çok yakışıklı ve güçlüsün.Harika mı harika zekanla herşeyi yenebilirsin
Efendi insanları seversiniz siz. Müstakbel eşinizden de düzgün bir yaşam, pratik bir zekâ ve olgun davranışlar bekliyorsunuz. Ne yaparsa yapsın, başarıya ulaşacaklardan müstakbel eşiniz. Sağlam bir kariyer sahibi, kendi ayakları üzerinde duran, sakin ve yetenekli biri. Ayrıca bilgili olduğu kadar da mantıklı da… Böyle birinden maddi ve manevi çok destek görürsünüz. Saygılı ve oturaklı yapısı ile insanlar arasında da dikkat çeken biri olur. Onu, yanınızda gururla taşıyabilirsiniz. Mutluluklar dileriz…
Sen tam bir aşk insanısın....Titanic de kusursuz oynayabilrsin tam senin filmin
Senin kocan alaz olmalı onun kadar zeki ve cesursun
Siz Minel Karaer olmalısınız. Pardon bu bencilliğinizin sırrını açıklar mısınız efendim? Bir bünyeye bu kadar bencillik çok fazla. Sen sevdiklerini koluna unutabilecek, psikolojik sıkıntılar yaşayan, son derece bencil ve etrafına güvenmeyen birisin.
TDÇ'nin sevgili avukatı, hoşgeldiniz. Baş köşemizde ağırlamak isteriz sizi. Tabi C vitamini de önemli. Mandalina? Sen tam bir adalet düşkünüsün. İnsanları savunmayı çok seviyorsun ve çok iyi rol yapıyorsun. Bu da seni eşsiz biri yapıyor.
Karışık birisin ama bunun yanı sıra bir karar verdin mi geri dönmezsin.İyi gidiyorsun !
Sen Violetta 'sın. Şarkı söylemeye bayılıyorsun.
SENİN ÖZELLİKLERİN TAMDA HELİNİ YANSITIYOR
Bence yeterince düşünmüyorsun. İyi düşün aşk şakaya gelmez ;)
Tam onun gibi çok şekersin. Eminim peşinden koşan bir çok erkek vardır.
Sen Sokak Nöbetçileri kitabından Helin Saye Aktansın! Psikolojinin pek iyi olduğunu söyleyemem ama çok güçlü bir kadın olduğunu biliyorum.
Cesur ve güzelsin. Bildiğini okursun ama duygulara da önem verirsin.
Sen "Operatöre Bağlanıyorsunuz" kitabının vibe'ını veriyorsun. Mizah seviyen hayran olunacak kadar yüksek. Tatlısın, komiksin, eğlenceli ve deli dolusun. Hayatı seviyorsun.
Sen çok tembelsin sorumluluk alamıyorsun**kendine çeki düzen verr
OOO Süperrrr Sen Tr Şarkıları Yalayp Yutmuşun Aynen Devam
Sen kesinlikle Veliaht'sın.O kitap insanı kendine bağlar.Sen de insanları kolayca kendine bağlayabiliyorsun..
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Suat olucak...Sakinliği, refahı ve sorunsuz bir hayatı aradığınız söyliyebiliriz.
Gercek bir kardes değilsin..
Meriç Tuna olmak kolay birşey değil bence bunula gurur duy ve sadece sigara içme ;)
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Sen Helinsin, sevdiğin kişiler için kendini feda edebilirsin. Herkesin kolaylıkla sevebileceği birisin, sevdiklerine bağlısın, zekisin ve grubun kalbisin...
Hey... Yeni bir baş belasımı doğuyor yoksa? Siyahın içindeki beyaz olmaya hazırmısın?
Her daim ders başındasın ,hayatta iyi bir yere gelecegine inanıyorsun,dersler senin için en iyi arkadaş olmuş,kitaplar yoldaşın..Okudukca okumayı seviyorsun..Cevrendeki herkes seni böyle seviyor..Ders notlarında senin üstüne yok ilk adres sensin giyim tarzını çok önemsemeden üstüne yakışanı giyiyorsun.
Senin sevgili Yankı Sarca! Sen beyinlere bayılıyorsun ama aynı zamanda şehvet bekliyorsun mutluluklar o zaman❤️🔥
Bir robot aklın var ve çok zekisin elinden her şey gelebilir
Kara Kedi/Adrien Agreste'e benziyorsun.