Büyümeyi yanlış anlamış gibisiniz. Bir yerlerden edindiğiniz ve kesinlikle yabancısı olduğunuz ağırlıkları takıp takıştırmışsınız. Bu yüzden hayattan ve kendinizden keyif almak yerine, sürekli şikayet ediyorsunuz. Mücadeleci bir yanınız olduğu doğru. Ama o yanınızı kullanıma ve dolaşıma sokmaktan yorulmuş gibi yapıyorsunuz. Çünkü çevrenizde gördüğünüz ve başkalarının olgun olduğunu düşündüğü insanlar yavaş hareketlerle, sırtlarında binlerce ton yük taşıyorlarmış gibi davranıyorlar. Hafifleyin biraz. Göreceksiniz durgunluğa bulaşmadan da olgunluğun keyfini çıkarmaya başlayacaksınız.
Oldukça kurnazsın ve tehlikeli bir rakipsin.Genelde rakibinin hatalarıyla maç kazanıyorsun.Maç içinde genel taktiğin rakibinin sana arkasını dönmesini beklemek ve kalkar kalkmaz beklemediği anda deyim yerindeyse tos atarak yere deviriyorsun bitirici hareketin de bu yani spear.Senin adın Adam Joseph Copeland yani Edge.
Gözleri keskindir ve uzağı çok iyi görürler. Gözlemcilikleri çok güçlüdür.İkizler burcu insanları hızlı düşüncelerine uygun çabuk hareket ederler. Ayni anda birkaç işi birden yapabilirler. Onların adapte olamayacakları iş yoktur. Bu yüzden değişik karakterli olmaları ile tanınırlar. Bu yapılarını her zaman görebilmek mümkündür. Son derece neşeli ve mutlu oldukları bir anda, aniden mutsuz olabilirler. Çevreleri tarafından sürekli yanlış anlaşılabilirler. Herhangi bir konuda bilgileri az bile olsa, bunu çok iyi gizlemeyi başarırlar. Aksine; kulaktan dolma duydukları bilgileri öyle ustaca anlatırlar ki, dinleyenler onları o işin uzmanı sanırlar. Pratik zekalarıyla, çekici ve akıllıdırlar.
Siz kendiniz gibi akıllı, mantıklı, zevkli, eğlenceli, kısacası renkli birini arıyorsunuz. Dış görünüş olarak çok güzel veya yakışıklı olmasına gerek yok, eli ayağı düzgün tatlı bişey olsun yeter diyorsunuz.Konuşmayı gezmeyi eğlenceyi seviyorsunuz ve karşınızdakinden de bunu bekliyorsunuz. Sizi etkilemek isteyen kişinin, espirili, tatlı, cana yakın, hayattan zevk almayı bilen birisi olması yeterli ;)
Önünüze çikan firsatlarin degerini çok iyi bildiginizi ve olanaklardan yararlamak için elinizden gelen her seyi yapmaya hazir oldugunuzu gösterin. Sizi mutluluga ulastiracak derin bir iliskiye gireceginizi müjdeler. Kimseden yardim beklemeyin. Degerlendirmelerinizi kendiniz yapin. Güveneceğiniz BİRİSİ varsa O'da sizsiniz. Parasal harcamalarınızı düzene sokmanız gerekiyor.
'Evet siz mükemmel çiftsiniz. Evliyseniz ne mutlu size, ama eğer henüz evli değilseniz hiç boşuna zaman kaybetmeyin ve bu birlikteliği ölümsüzleştirin. Tabi evlilik siz mükemmel çiftimiz için ikinci planda kalıyorsa orasına biz karışmayalım. O kadar mükemmelsiniz ki gözleriniz birbirinizden başkasını görmüyor ve en önemlisi aranızda güven var. Sizin gibi olmak isteyecek ve böyle bir ilişkiyi yaşamak için can atacak ne kadar insan olduğunu bilseydiniz, birbirinize bağlılığınız bir o kadar daha artardı. Bu konuda bize inanabilirsiniz. :) Size bir ömür boyu mutluluklar dileriz. Umarız mükemmel ilişkiniz hep böyle devam eder!
Sen aşkı, insan ruhunu canlandıran duygular sıralamasında en üst sıraya koyuyorsun. Aşık olduğunda ışık, heyecan ve canlılık saçıyorsun! Ancak "o"ndan kesinlikle beklediğin bi' şey var: Bütün dikkatini sana vermeli ve sana son derece hayran olmalı! Aşırı kalp çarpıntılarının yerine biraz gülümsemeyi koymayı denemey ne dersin ? Ayran budalası gibi her daim peşinde olamaz ya :)
Yaşınız kaç olursa olsun siz kırılgan ve hassas bir çocuk ruhu taşıyorsunuz. İncinmekten ve kırılmaktan bu kadar çok korktuğunuz için sizi koruyabileceğini düşündüğünüz kişilere aşık oluyorsunuz. Örneğin karşı cinsten birisi bir şekilde sizin bir derdinize çare bulsa, size bir konuda yardım etse, o kişi sizin gözünüzde çok daha çekici biri haline geliyor. Karşınızdakinden hassasiyet beklediğiniz kadar siz de çok özenli davranıyorsunuz. Sizin bu özeninizi ve ince ruhunuzu anlayan biri karşınıza çıktığında mutluluk sizin için kaçınılmaz olacak.
Çalışkan olmanın yanı sıra fedakar olmanın elbette sana bazı bedelleri olacaktır ama sen zaten çook büyük kazançlar peşinde değildin mutlu bi yuvan o eski dostlarınla her akşam koyu muhabbetler edebileceğin bi mekan senin için fazlasıyla yeterliydi ama keşke hayat sen gibiler için biraz merhametli davransaydı o zaman sevdiğine de kavuşabilirdin gene de sen etrafın tarafından oldukça sevilen birisin buda sana sevgilinin hasretine dayanabilecek gücü ve kuvveti veriyor zengin ve mutlu yaşayamadın belki ama tebrikler namuslu ve şerefli biri olarak öleceksin :))
Bella gibisin. Sıradan olduğunu düşünüyorsun ama değişim zamanı geldi!!Kendine bir bak sen sıradanlıktan çok uzaksın. Eğer istersen çok cesur ve çok güçlü olabilirsin. Özellikle sevdiklerini ve kendini koruma konusunda kimse senden üstün olamaz. Kendine inanırsan içindeki gücü keşfedeceksin, sadece biraz inanç ve sabır lazım sana..Ayrıca kimseye belli etmek istemesen de aşk senin için önemli. Belli mi olur kendine güvenmeye başladığında gümüşş volvolu biri çıkar karşına belki :)
Kendi duyguların , kendi düşüncelerin var. Ama çoğu zaman başkalarının etkisi altında kalıyorsun. Birinin sana söylediği en küçük şey seni inatlaşmaya , kararını değiştirmeye veya doğrularından vazgeçmeye itebiliyor. Aileye değer veriyorsun. Senin için paradan çok huzur önemli. Ama paranın da keyfini sonuna kadar sürebilecek yapıdasın. :D