Usagi çoğu kere sorumsuz birisi olmasına rağmen iyi bir arkadaştır, hatta en çok ihtiyaç duyulacak derecede iyi bir arkadaştır. Usagi olarak karşılaştığı her türlü sorun karşısında her zaman sızlanarak ve ağlayarak çözüm aramasıyla arkadaşlarını usandırır ve onların çoğu zaman Usagi'yi büyümeyecek bir çocuk olarak görmesine sebep olur. Ay Krallığı'nda (Moon Kingdom) tılsımlı bir sır Kraliçe Serenity'den(Queen Serenity) Sailor Moon'a ki yani gerçek Ay Prensesi'ne (Moon Prenses) verildi ve daha sonra dünyaya gönderilmesiyle bu sır açığa çıktı. Bu tılsımlı sır; Usagi'nin aslında Ay prensesi olması ve gizli diğer kişiliği Sailor Moon'a dönüşebilmesidir. Usagi ilk önce gizli ve sihirli güçleri olan Sailor Moon kimliğini, ona yol göstermesi amacıyla Kraliçe Serenity'den gönderilen insan karakterine sahip kedi Luna'dan öğrenir. Daha önce de yaşanan kötü olayların tekrarlanmaması için Ay Prensesi'ne verilen bu gizli kimliğini karşılaştığı düşmanlarının kötü amaçlarını engellemek için kullanır. Uğruna hayatını koyarak savaştığı Ay Krallığı'nın gerçek prensesi olduğunu öğrenmesi ile çok önceden yazılan kaderini bu sefer kötü sonla bitmemesi için savaşarak yaşamaya başlar. Gezegeni: Ay Elementi: Su Yer: Ay Kalesi (Sarayı), Silver Millenium, Kristal Sarayı (Neo-Kraliçe Serenity) Taşı: Elmas Renkleri: Pembe (anime), Beyaz /Gümüş (manga)
Ruh ikiziniz size çok yaklaşmış, onunla tanışmak üzere olduğunuzu sanki hissediyor gibisiniz. Bu durum sizin dünyayı algılayış şeklinize de yansımış, olaylara artık daha farklı açılardan bakabiliyorsunuz kısacası ruh ikiziniz daha hayatınıza girmeden şimdiden sizde değişimlere yol açmış, tamamen karşınıza çıktığında ise bu değişimler artacak ve güzelleşecek. Her şey onunla tamamlanacak.Sadece çok kısa bir süre beklemeniz gerekecek. Siz bu esnada bu büyük buluşmaya hazırlıklı olun.
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.