Var mi yok mu tartismasinin içinde degiliz. Diyelim ki var. Demek ki bazilarinin duygulari yagmur olup yagabiliyormus. Yildirim askla baslayip yillar süren beraberlikler de var üstelik. Barda oturan kadini/erkegi görüp "bu aksam nasil yataga atarim?" diye düsünenlerden bahsetmiyoruz elbette. Sözünü ettigimiz gerçek yildirim ask. Tek dikkat edilmesi gereken, sürekli yildirim aska tutulanlarin genellikle kendi yarattiklari illüzyonun pesinden kosmalari, gerçekle karsilastiklarinda da yeni bir illüzyon yaratmalaridir.
'Evet siz mükemmel çiftsiniz. Evliyseniz ne mutlu size, ama eğer henüz evli değilseniz hiç boşuna zaman kaybetmeyin ve bu birlikteliği ölümsüzleştirin. Tabi evlilik siz mükemmel çiftimiz için ikinci planda kalıyorsa orasına biz karışmayalım. O kadar mükemmelsiniz ki gözleriniz birbirinizden başkasını görmüyor ve en önemlisi aranızda güven var. Sizin gibi olmak isteyecek ve böyle bir ilişkiyi yaşamak için can atacak ne kadar insan olduğunu bilseydiniz, birbirinize bağlılığınız bir o kadar daha artardı. Bu konuda bize inanabilirsiniz. :) Size bir ömür boyu mutluluklar dileriz. Umarız mükemmel ilişkiniz hep böyle devam eder!
Enstrumanlarla çok ilgilenmiyorsunuz ama müziğin içidensiniz ve güvendiğiniz şey sesiniz. Kendi başınıza sevdiğiniz bir şarkıya eşlik ederken, ya da müzik yapmayı seven diğer arkadaşlarınızla birlikte söylerken sesinizin iyi olduğunu hissediyorsunuz. Yine de unutmayın ki sesinizi de her enstruman gibi eğitim sayesinde daha iyi kullanabilirsiniz. Sesinizi eğitmek ve daha etkileyici şarkı söyleyebilmek istiyorsanız: www.gaeabaykus.com
Dişi sinek görse asılma eylemi gösteren arkadaşlara biz ÇAPKINLAR diyoruz.İlğinçtir ama çoğunun sabit bir kız arkadaşı yoktur.Günü gününe yaşarlar.Bazıları yakışıklıdr.Ağızları iyi laf yapar.Şaçları hep diktir.Sabah kalkınmış güzelce ineğe yoksa buzağı, keçi , koyun gibi hayvanlara saçları yalatılmış dişler fırçalanmış ve okula gelinmiştir.Bakımlıdırlar , kendilerine göre karizmaları mevcuttur.
Dediğim dedik birisin,çoğunlukla düşüncelerini başkalarının da benimsemesini istiyorsun ve bunu yaparken de kaba ve kırıcı olmaktan çekinmiyorsun.Ağır,oturaklı,fazla konuşmayan,yeri geldiğinde susmayan,ciddi kişiliğinle tanınan birisin.Kendinden olmayan insanlarla yaşamayı sevmiyorsun,kibirlisin ve kendini diğer insanlardan üstün görüyorsun.Kız erkek ilişkilerine gelince;çok kıskanç ve sertsin,kesinlikle romantizm sana göre değil değil ayrıca ilşikide senin sözün geçerli,sen maçosun.Muhtemelen kundura ayakkabı,kumaş pantolon,gömlek giyiyor,tesbih sallıyor ve yere tükürüyorsun:D..Olaylar karşısında düşüncelerin çok net,tereddüt etmiyorsun,uzlaşmacı değilsin.Kavga,çatışma,gerilim gibi kavramlar tam sana göre..İdeolojik görüşün Totaliter rejim(faşizm);halkın egemenliğinin ortadan kalktığı ve baskıcı bir toplum yapısnı benimsiyorsun,bütün insanların aynı tip olmasını istiyorsun.
Çalışkan olmanın yanı sıra fedakar olmanın elbette sana bazı bedelleri olacaktır ama sen zaten çook büyük kazançlar peşinde değildin mutlu bi yuvan o eski dostlarınla her akşam koyu muhabbetler edebileceğin bi mekan senin için fazlasıyla yeterliydi ama keşke hayat sen gibiler için biraz merhametli davransaydı o zaman sevdiğine de kavuşabilirdin gene de sen etrafın tarafından oldukça sevilen birisin buda sana sevgilinin hasretine dayanabilecek gücü ve kuvveti veriyor zengin ve mutlu yaşayamadın belki ama tebrikler namuslu ve şerefli biri olarak öleceksin :))
Onu seviyorsunuz, sevginizi de gösteriyorsunuz. Onu sevdiğiniz zaten inkar edilemez. Fakat aşkınızdan bulutların üzerinde uçmuyor, dünyayı toz pembe görmüyorsunuz. İlle de bulut üzerinde uçun demiyoruz zaten, fakat birazcık daha fazla sevgi göstermenizin de yararlı olacağı kanısındayız. Ortalama bir puan
Sizi birbirinize bağlayan şey, güven duygusu... Bu duygunun tutkuyla bir ilgisi yok. Dolayısıyla her an sıkılmaya başlayabilirsiniz. Tutkulu ve maceraperest bir insansanız, bu güvenli sularda aradığınızı bulamayacaksınız. Arada bir ilişkinize heyecan katmakta fayda var. Durduk yerde kavga çıkarın demiyoruz. Ama oyunlar uyduruverin kendinize… Şirin, eğlenceli, gizemli oyunlar aradığınız macera duygusunun yerini pekâlâ doldurabilirler. Bu sayede her iki tarafın da kendisi olabileceği, kırmaktan ve kırılmaktan korkmadan sürdürebileceği bir ilişkinin kapılarını açmış olursunuz.
Sen Leon'sun. Leon bir polistir. Ve başkanın kaçırılan kızını bulmak için şehrin başkanı tarafından zombi şehrine gönderilir işte bütün macera burada başlar. Yola çıktıklarında Leon arkadaşları tarafından yarıyolda bırakılır ama bu arkadaşların sonu iyi olmaz ve arabalarıyla birlikte derin bir çukura düşüp ölürler Leon ise tek başına başkanın kızı Ashley'i arama macerasına koyulur. Sonuç olarak Leon kızı kurtarır. Dönüş yolunda Ashley boş zamanında ne yapıyorsun der Leon'da mesleği gereği bunun olamayacağını söyler ve kısacası kızın çıkma teklifini reddeder. Ne kabalık ama :D:D
Çok havalısınız, parlak ve cana yakınsınız ama aynı zamanda sinsi bir zehirsiniz. Diğerleri gibi “delikanlı” da değilsiniz. Zarar vereceğiniz canlının son anlarını ona zehir etmeyi marifet biliyorsunuz. İnsanı huzurundan, uykusundan, aklından ederek iş görüyorsunuz. Basit bir cinayete uygun değilsiniz. Genellikle çok yakın olduğunuz uyuyan mağdurun kulağından beynine doğru yuvarlanarak iş görüyorsunuz ki, bu da sinsiliğin en ileri noktası. Sizin için ataların dediği şudur: Her ağacın kurdu özünden olur. by Bahtiyar Koçin