Bulunduğun ortamda hep iyi olsunlar istersin
Onun qibii deli dolu.içten we tatlısın...hep böle oOL:....
Siz sadece arkadasinizi sevip saymiyorsunuz onu gercekten onemseyip kendi parcanizmis gibi kabulleniyorsunuz.Bu da sizin degerinizi ve sevginizi her zaman onemli kiliyor.Sizin kendinizi bir baskasina kabullendirmeye yada anlattirmaya ihtiyaciniz yok icinizle disiniz bir sizi bilen biliyor.Bulunmasi zor olan arkadaslardansiniz...
İlerde aşıkta olabilirsin ama aşırıda tınlamıyorsun
İnsanlara değer veriyorsun . Konu sevdiğin, değer verdiğin bir insan ise üstüne toz kondurmazsın seven ve sevilen birisin❤️
Üzgünüz ama çok tembel ve motivasyonsuz bir kişisiniz xd. sık sık uyuşuk görünüyorsunuz. Son derece içine kapanıksınız. Uyku mu? Sizin diğer adınız! Pek arkadaşınız yok. Video oyunlarını seviyorsunuz! Hatta bazen telefonu bırakmakta zorlanıyorsunuz