Natsuki! Kişilik olarak Natsuki ile çok yakınsın. Agresif gibi görünsen de aslında çok tatlısın. Manga, özellikle *kawaii* tarzı mangalar, okumayı seviyorsun. Tatlı bir şeyler pişirmeyi de. Lütfen ailene karşı dikkat et!
Sen Rainbow Dash’sin! Kendine güvenen, motorları ve yarış arabalarını seven, gitar çalmayı seven, erkeklerle içli dışlı olmayan, metal dinleyen, sadakatli birisin!
HISSSS ! O da kim Marceline ! Neden yine o kırmızı içeceği içiyorsun aa doğru ya Sen Vampir Olmak değil mi (HISSSSSSSSSS) şAkaydı sen harikasın ama daha sakin ol bence yoksa MACERA kaçar gider ...
Cesursun pennie yi seviyorsun darwin le zaman geçirmeyi seviyorsun ve o senin e iyi arkadaşın
Çok yumuşak başlı, tatlı dilli ve biraz ürkek birisin. Arkadaşların senin iyi yürekliliğini çok seviyor ve seni kabuğundan çıkarmak için ellerinden geleni yapıyorlar.
Sen pomni sin bazı durumlarda gergin ama iyi bir karaktersin :)
Testimize gore mutluluk ya sizi bir anda bulacak yada onu yasamaniz icin sizi biraz bekletecek.Ama sonucunda mutlaka sizinle birlikte olacak.Gecen zaman size dogru kisiyi ve yasamaniz gereken gercek mutlulugu mutlaka verecektir bundan supheniz olmasin...
Herkese karşı son derece merhametlisin ve çok düşüncelisin başkalarının derdini kendi derdin ediniyorsun bu da seni zaman zaman yoruyor ama insanlar tarafından çok seviliyorsun
Sen normal dışı gözükmene ramen çoğu sakin insandan daha iyisin biraz agresif ve erkekler için fazla zor ve tehlikelisin ama sevdinmi tam seversin gerçi bunu pek belli edemezsin yalan falan da sölemezsin ama bazen çekilmez olduğun için insanların kalbinide kırarsın ama sana kızamazlar
İçindeki siniri üzüntüyü asla dışarı belli etmiyorsun... çok güçlüsün sürekli intikam peşindesin.
Sakin sessiz ama oldukça başarılısın
Sen Kana'sın özgüvenli ve genellikle sinirlisin
Jennie rap prensesisin. Onun gibi tatlı ve gülüşünüz güzel.
Tam anlamıyla Blossoma benziyorsun...Onun gibi liderlik ruhu var sende.Fakat unutma insanlar bazen patronluk tasladığını düşünebilir.=)
Sen Böcek Hashirası Shinobu Kocho'sun, tebrikler!!
Sen Kuromisin!Siyah rengini çok seviyorsun.İnsanlara kötü şakalar yapmaktan zevk alıyorsun.
Sizi seven kişinin baş harfi N çevrenizde ki N'lere dikkat edin.
Çok cesuraun. Auran da çok yüksektir. Tüm gözler üstündedir.
İçinde sinir var ama belli etmiyorsun aynı benim gibi;)
Azimli bir sporcusun, hedeflerin net koyarsın ve o yaşına kadar pes etmezsin soğuk gibi gözüküyorsun ama aslında çok tatlısındır
Çok utangaçsın ama bazen sinirli oluyorsun Bir şey olursa hemen arkadaşlarının yanına koşarsın Sen Fluttershy gibisin
SEN KESİNLİKLE JİSOO TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Çok tatlı birisin,çevrende ki herkes için en iyisini istersin.Çok fazla arkadaşın var💄
En çok Wendy (Vendi)'ye benziyorsun. Fazlasıyla sakin birisin. Bazen çok üşengeç ve "vurdum duymaz" olabiliyorsun... Güleryüzlüsün ama çabucak küplere binebilirsin. Yine de dostlarınla vakit geçirmek seni mutlu eden şeylerden birisi...
Namı diğer Bakugo'sun sen. Sen çok heveslisin.Birine çok bağlanmaktan korkuyorsun. Çok kaba olmalısın:):) Ama çok güçlüsün. Sakin kendini ümitsizliğe sokma yoksa sonun bakuvi gibi olur benden söylemesi:):) Kısacası sen aynı Bakugo gibisin. Biraz daha nazik olmalısın. İnsanları hep tersliyorsun. İleride bu özelliğini geliştireceğinden eminim. O zaman Adieu~~~
Karakter o kadar nazik o kadar sevimli ve içten ki senin sonuçlarına uygun gördük.kırmızı saçlarıyla canları yakan ve yakışıklı görünümüyle kalb okşayan çok iyi kalpli aşkına yenik düşen ve aşkı için kendi feda eden karakterimiz al götür senin olsun
Kendisi okulun okült külübünde başkandır kendsis iblislerin ve hayaletlerin gerçek olduğunu düşünüyor..
Usagi çoğu kere sorumsuz birisi olmasına rağmen iyi bir arkadaştır, hatta en çok ihtiyaç duyulacak derecede iyi bir arkadaştır. Usagi olarak karşılaştığı her türlü sorun karşısında her zaman sızlanarak ve ağlayarak çözüm aramasıyla arkadaşlarını usandırır ve onların çoğu zaman Usagi'yi büyümeyecek bir çocuk olarak görmesine sebep olur. Ay Krallığı'nda (Moon Kingdom) tılsımlı bir sır Kraliçe Serenity'den(Queen Serenity) Sailor Moon'a ki yani gerçek Ay Prensesi'ne (Moon Prenses) verildi ve daha sonra dünyaya gönderilmesiyle bu sır açığa çıktı. Bu tılsımlı sır; Usagi'nin aslında Ay prensesi olması ve gizli diğer kişiliği Sailor Moon'a dönüşebilmesidir. Usagi ilk önce gizli ve sihirli güçleri olan Sailor Moon kimliğini, ona yol göstermesi amacıyla Kraliçe Serenity'den gönderilen insan karakterine sahip kedi Luna'dan öğrenir. Daha önce de yaşanan kötü olayların tekrarlanmaması için Ay Prensesi'ne verilen bu gizli kimliğini karşılaştığı düşmanlarının kötü amaçlarını engellemek için kullanır. Uğruna hayatını koyarak savaştığı Ay Krallığı'nın gerçek prensesi olduğunu öğrenmesi ile çok önceden yazılan kaderini bu sefer kötü sonla bitmemesi için savaşarak yaşamaya başlar. Gezegeni: Ay Elementi: Su Yer: Ay Kalesi (Sarayı), Silver Millenium, Kristal Sarayı (Neo-Kraliçe Serenity) Taşı: Elmas Renkleri: Pembe (anime), Beyaz /Gümüş (manga)
Çok tatlısın ve hayvanları çok seviyorsun biraz avanak sın ama olsun rengin mavi ve çok güçlü ses dalgası gücü var