Çünkü Gizemli Şeyler Hoşuna Gidiyor Ve Hiçbirşeyden Korkmuyorsun. Eğer Ben İyi Bir Dedektifim Diyorsan Bu Oyun Tam Senlik.
Siz Toprakla başa çıkabilecek tek kişisiniz ama sizi savunmakta pek işe yaramaz hava.Düşmanlarınızı oksijensiz bırakabilirsiniz ama bir avatar veya toprak elementi sizin ellerinizi bağlayarak havayı kontrol etmenizi engelleyebilir.Tekrar düşünün
Sen Niki'sin. Arkadaş grubunda bazen en çocuk ruhlu bazen de en olgun davranan kişisin. Bu özelliğin gruba neşe katıyor.
Şansınız var desem ylan...var demesem yalan olur bazen çok şanslı olup bazen ''hay şansıma''diyebilirsiniz ama buda sonuçta bir şans çeşidi :DVe buda sizin şansınız/İki yapraklı Yonca/Appication By Ozan Ersoy
ÖNSEZİLİ: Önsezilerin çok kuvvetli ve sen onlara güveniyorsun. İçgüdülerinin hayatını yönlendirmesine izin veriyorsun. Bu da seni başarılı yapıyor. Öğretmenlerin seni sevmesi, beğendiğin çocuğun senden hoşlanması, moda hakkındaki doğru kararların hep önsezilerinin gücü sayesinde !
Akıl okuyabilirdin tıpkı edward gibi
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Sen varya xD tam benLiksn xD ne fazla takısıosn nede sallıosn okulu..dersslerlede aran ii gbi gbi..sPrsn bnCe..böLe devam etmeLsn..okLda da seni Tanımayan yok gaLiba..parmakla gösTerilenLerdenSin sen ;)
Siz ortami hareketli ve kipir kipir yapmasini bilen Tekila gibisiniz.Hayati yasama tarziniz cok hizli ve hareketli.Kendinize dur diyemiyorsunuz,buda sizi siradisi ve cekici yapiyor.Sevilmenizin cok nedenleri var bunu her zaman korumayi beceriyorsunuz.Neseniz daimi hayatiniz her zaman boyle renkli ve hareketli olmasi dilegiyle...
Gözünüzün önündeki büyük aşkları göremiyorsunuz.Bencilliği bırakıp etrafınızdakilere bir şans tanıyın
Kilon tam kıvam fazla almamaya bak :)
Senin ruhsal sorunların var , bu pskopatlıktan öte birşey sen bi canisin... insanlara acı çektirmekten zevk bile alıyorsun ...
Bravo... Okulunu çok iyi tanıyorsun ! Sen sayfamızın uzmanısın
Jennie rap prensesisin. Onun gibi tatlı ve gülüşünüz güzel.
Seni kibar şey seni.Çok sevimli ve kibarsın.Seviliyorsun kibar insanları herkes sever.
Seni ölümüne seven biri yani
Sende RUKA gibi hiphop ve raptan hoşlanıyorsun çok yetenekli ve güzelsin arada sırada duygusallaşıyorsun ama aslında çok güçlüsün
Gerçekten sana cringe demek ağıza yakısmaz
O suluktan sende varsa hemen at b@k gibi verilen paraya yazik
Cringe dgilsin bravo demekki ergenlikten etkilenmemissinn yes bravos
Kendisi bana göre en çok yetenekli olan üyelerden her şeyde çok iyi bir üye kendisi aynı zamanda çok komik biri
Naber büyük fan tanışmaya ne dersin kpop’ı uzun süredir biliyo gibisin ve bu konu hakkında çok fazla bilgiye sahipsin
Stay olmak her zaman bir ayrıcalıktır ve sen mükemmel birisin. Umarım SKZ senin için her zaman umut ışığı olur. Seviliyorsun^^
Hangi skz üyesinin ideal tipi olduğunu öğrenmek
Çok tatlısın gerçekten,pek temas sevmezsin diye düşünüyorum<33
Sen insanlarla samimi olmaya çalışıyorsun ama ne fayda! Seni dışlayabilirler ama sen pes etmeyeceksin! Güvenebileceğin ve arkandan bıçaklamayacak bir dost aramaya devam et sevgili Jeongin!
Özgüven konusunda güçlü ve zayıf yönleri olan bir insanı işaret ediyorsunuz. Bu test yoluyla korkularınızı saptayabilir, onların geçerliliğini değerlendirebilir ve isterseniz onları düzeltebilirsiniz. Hayır, cevaplarınıza tekrar bakıp üzerinde düşünün lütfen.
Rap yeteneğin çok iyi ve iyi resim çiziyorsun komik ve neşe saçan birisin seviliyorsun
Her evlat mükemmeldir sadece bazıları ailesinin isteklerini ve onlara olan saygısını ön planda tutar belliki bunlardan değilsin dostum bu hiç sıkıntı değil aslında saygılı olman ve ken dini doğru yansıtman gerek onların isteklerini yerine getir
Sen baby saja gibi tatlı ve rap düşkünüsün
Gözü kara cesur bi insansın, Ağır roman senin filmin...
Yıllar geçtikçe yükselip çok zengin olacaksınız.. lüks evler jipler ve bol para sizi bekliyor bekleyin ve görün...
Sanatın tüm güzelliklerini doyasıya harmanlamıs, modanın kalbı,akdeniz insanının sıcaklıgını yüreginizde hissettiren italya. Belki sardunya adasındaydın belki sicilyada romada milanoda.. Kesin olan tam bir akdeniz insanı oldugun ve italyanca duydugun anda bile tüylerinin ürpertiyle irkildigi,bir sonraki seyahatinde italyayı seçmelisin çünkü ruhunu orda bırakmıssın
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!
Bellatrix, çoğu insanın en sevdiği karakteri *avada kedavra* lamış bir karakter. Özgür ruhlusun!
Sen muhtemelen bir uzaylısın aşırı sakin kalbinde yanlızca bir erkek bulunan birisin bazı konularda çok başarılısın ama bu kesinlikle aşk deil :D
SEN KESİNLİKLE LİSA TARAFINDAN YAZLIKMIŞSIN!!Çok iyi kalplisin.Hayat dolu ve eğlenceli birisin.Aynı zamanda havalı ve çok çekici birisin😎
Bazen kendini mutLu hissedip bazende dünyanın en karamsar insanı oLabiLiyosun. Etrafına güLücükLer saçıp mutLu izLenimi verdiğinde biLe zihnini daima meşguL eden sorunLar yaratıyosun. Her şeyi oLduğu gibi kabuLLenmek bazen mutLu oLmanın tek yoLu..
Sen aslında misafirsin bu sene zekan 8.sınıf zekası biraz tembel yerine göre haylaz birisin=)
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Kendinden emin, kararlı bir yazardı o. Her zaman defter ve kalemini yanında taşır, ağacın gölgesine oturup aklına geleni kağıda dökerdi...
Sen sanat ruhlu bir insansın.Sanatsal toplantılara katılmak kafelerde vakit geçirmek için paris senin şehrin
Sen ileride çok güzel birisi olucaksın, sana bir bakan dönüp dönüp bir daha bakıcak.Bence güzellik yarışmasına şimdiden kaydını yaptır anca sıra gelir :)
Daha çok sevimli ve şirin kıyafetleri tercih ediyorsun
Sen çok iyi bir dansçısın ve o kadar da tatlısın ve Samimisin
Sen tam bir Soft'sun! arkadaşlarıyla ilgilenen,yardım sever,tatlı,alıngan birisin!
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Akıl yaşın yavaş yavaş büyüyo ama sen daha çocuksun...
İster bir blues parçasında duyduğunuz Strat'ın buğulu tonu olsun, ister rock müziğin enerjik distortion tonları, bu enstrumanı duymayı seviyorsunuz. Sevdiğiniz parçalara ellerinizin arasında bir elektro gitar varmış gibi davranarak eşlik etmeye bayılıyorsunuz. Eğer artık çalıyormuş gibi yapmak yerine, gerçekten çalma zamanının geldiğini düşünüyorsanız: www.gaeabaykus.com
Gerçekten çok iyi fikirlerin var ve düşünceli birisin. Etrafındakilere yardımcı olabiliyosun.
Harikasın AsK senin göbek adın
İphone cep telefonlarından biri tam sana göre! İnce ve hassas, hızlı ve dayanıklı.
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Sen harika bir liliessin lisayı ne kadar çok sevdiğin belli
Çok komik sın her zaman her şekilde çok iyi rap yapar
Türk evladısın ama içinde bir yabancı bir turist var?
Seni hem güzelliğinden hemde özgünlüğünden dolayı seviyolarr
Öyle tatlısınız ki sizi sevmemek imkansız. Siz insanların asla kaybetmek istemeyeceği türden bir dostsunuz. Kimseyi incitmemek için kendinizi incittiğiniz bile oluyor. Siz genellikle olaylar karşısında olgun ve sakin bir tavır takınırsınız. Tavsiye: Herkes göründüğü gibi değildir, bunu unutmayın. Biraz kurnaz olun.
Çok şirin bir bebeğin olacak.Onu sırf sen değil herkez çok sevecek.
Kankan seni herşeyden çok seviyo!!Onun değerini bil.Senin için herşeyi yapabilcek konumda..
Aslında bu insanlar kendilerini idare ettirmek konusunda isteksizdirler. Bir kötü yönleri de her yerde sırlarini açıklamalarıdır
Kıtır kıtır ye crax'ını.. En yenisi patlamış mısırlı crax..Denemenizi öneririm..
Sen kendine bakan şık ve güzel giyinen oldukçaharika birisin. Kendinle övünmelisin.
Seyahat etmek için bu dünyadasin tamam mi.
Yani sen hep kendinsin seni kopyalayanlar var arkandan iş çevirenler var ama onlar seni kıskanıyor ki buda seni cool yapıyooo
Okulda birşeyler yapmak için çaba gösteriyorsun ama pek fazla olmasada dillerde olmayı başarıyorsun biraz daha çaba ve gayret gösterirsen okulda en popüler olucağına eminim! sakın vaz geçme!