Sevgiyi dısa vurup,onu esir edip baglamak icin kullaniriz kimi zaman.Bu konuda ellerimizi biz degil kalbimiz idare eder.Kalpte tasidigimiz sevgimizi karsi kalple birlestirir.E tabi ona karsi bu borcumuzuda o guzel elleri sicacik bir opucukle teselli etmek boynumuzun borcu olur.
Sen ağırbaşlı ve zeki bir insansın. E ne diyelim birazda tatlısın. Değer verilecek kişileri ve teşekkür edilecek yeri iyi biliyorsun!
Sende RUKA gibi hiphop ve raptan hoşlanıyorsun çok yetenekli ve güzelsin arada sırada duygusallaşıyorsun ama aslında çok güçlüsün
Yeni şeyler yaratmaya bayılıyorsun.Mükemmelliyetçisin ve kararlı sın.Bilgisayarlarla uğraşmayı seviyorsun.
İyisin Bence Bu Çalışmayla Bütün Tr Şarkıları Ezberlersin
Sen tam bir iyiLik meLegisin. her zaman her seyden üstün tututyorsun iyiLigi dünyanın gecici oldugunun farkındasın gerektiriginde baskaları için kendini risk altına atıp feda edebiliyorsun x)
Sen gerçektende çok GÜZEL/YAKIŞIKLI' sın:) tebrik ederiz. kendinin kıymetini bil:)
Karizmatik sin. Bu jr.gibi olduğunun belirtisi^
Bazen sinirli bazen çok iyi bir insan olabiliyorsun.Binnie<33
Büyüksün ama küçük görünüyorsun herkesi seviyorsun kendini seksi buluyor ve diğer üyeler tarafından böyle düşünülüyorsun aynı zamanda mükemmel bir dansçısın.