Naifliğe, güçsüzlüğe ve aptallığa tahammülünüz yok. İnsanları iyiliğin değil, zorluklardan çıkartılacak derslerin eğiteceğini düşünüyorsunuz. Onları hep en kötüye, en olumsuza hazırlıyor ve böylece güçlenmelerini, akıllanmalarını sağlamaya çalışıyorsunuz. Dışarıdan biraz ürkütücü göründüğünüz doğru. Ama sonunda insanlar sizi anlıyor, ne yapmak istediğinizi kavrıyor ve hak veriyorlar. İlkelerinizden hiçbir şekilde taviz vermiyorsunuz. Zor bir insan olsanız da sevdiklerine güç veren bir tarafınız var. İşiniz zor, ama iyi ki varsınız...
Sen demek Özge (Öykü ) demek her bakımdan o kadar çok benzer yönünüz var ki tatlılığınız , sevimliliğiniz , güler yüzünüz , pozitifliliğiniz , ilgi çekiciliğiniz bir de olmazsa olmazı sakarlığınız her özelliğiniz benziyor eminim sende onun kadar güzelsindir ruh ikizini bulmuşsun :) sana bir sır vereyim mi ? Yakışıklı prensin neredeyse köşe başında ...