Sen bir harikasın dostum
Sen On-jo'sun. Sevdiklerine ve Arkadaşlarına çok değer veriyorsun. Çok güzelsin, derslerin o kadar iyi olmasada akıllısın.
KİBAR VE SAHİPLENİCİSİN ÇEVRENDEKİ HERKESE KARŞI KORUMACISIN SESSİZ VE SAKİNSİN AMA HERŞEYİN FARKINDASIN
Bilmiyorum... kinda garip birisin... ama olsun seninde kendine özgü bir tarzın var brom
Gecelerin yaratığı kurt adam karnın acıkmış olmalı vahşi bir şekilde güçlü pençelerinle karnını etle doyurmayı seviyorsun
Sen başka bir galaksiden gelmiş bir kızsın fakat biraz zor anlaşılıyorsun
Gercek hayatta ne kadar kirgin olsanda sevdigin kisiden baska bisi dusunemiyorsun biraz kendine vakit ayir hirsli bir insansin ama kolay pes ediyorsun azcik olsanda kendini dusunmelisin...