Sen bir vampir kadar kurnazsın . İnsanlar seni masum biri zannetse de biri seni kırdığı zaman gizli ve en akıllı şekilde intikam alıp onu doğduğuna pişman eden bir yapın var.
Sen cok iyi birisin.Seni taniyan herkes seni seviyor.Kotuluk yapsan bile iyi yonunden bakiyorlar.Bu konuda sanslisin.Fakat bu durum seni bayabilir.Cunku hep iyi olmani bekliyorlar.Senin butun hatalarini ortuyorlar.Bu senin sinirlerini bozuyor cunku asla olmak istedigin kisi olamadin.Kotu kiz olmak istesen bile olamiyorsun.Iyi kiz kilifini takmislar bir kere sana.Neyse sen kendini biliyorsun degil mi?
Biraz daha stray kids ile ilgili bilgi edinmen lazım
Sen hem eğlenceli hemde gerçek bir Stay'sın hem eğleniyor hemde Straykids'e destek veriyorsunn 😭🤏💅🌟🫶🧚♀️
Senin grubun exo dostluğun ne demek olduğunu iyi bilen,mutluluğun anlamısın...
Bu gerçekten çok iyi sen Jisung'a çok benziyorsun küçük sincap
Sen tam Lee Know'un ideal tipisin! Tabi ne kadar iyi anlaşırsın bilmiyoruz ama seni tanısa çok severdi. Ama sakın kaşınma yoksa peçeteyi yersin.
Bu hayatta güvenebileceğin gerçekten çok insan var. Ginede sen en iyisini arayıp duruyorsun. Haline şükret dostum, çünkü tek arkadaşı olmayanlar bile var!
Mükemmel liderlik özelliğine sahipsin vokal rap dans yeteneklerin çok iyi ve çok tecrübelisin