İçiniz dışınız bir. Hiç kimse görüş ve düşünceleriniz konusunda ikilemde kalmıyor. Zaten siz de ikilemde kalmayı, kimsenin işi ikircikli bırakmasını istemiyorsunuz. Dikkat etmeniz gerekenler: Ara sıra zayıf yönünüzü göstermenin bir zararı dokunmaz. Ara sıra çekilin bir kenara ve kendinize biraz soluk aldırın. Hem böylece başkaları siz olmadan da bir şeyler yapmaya çalışacaktır.
Siz zaten öss yi kazanmak istemiyorsunuzki, öss yi kazansam nolucak diye düşünenlerdensiniz. ama şunu unutmayın öss bir geleceğin temelleridir...biran önce çalışmaya başlasanız iyi olucak yoksa, geleceğiniz iyi olmuyabilir...
Zamanı gelmiş plaj plaj gezmişsin, zamanı gelmiş kendini cayır cayır bronzlaştırmışsın, okulu kırıp plaja gittiğin de az değil hani!
Gözünüzün önündeki büyük aşkları göremiyorsunuz.Bencilliği bırakıp etrafınızdakilere bir şans tanıyın
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Bu kişiler diğer kişiler çevresindeki insanların hayretlerle eşlik ettiği olayları büyük bir sukunet içinde karşılık verirler ve her zaman sakindirler, bu sakinliklerinden dolayı bazen çevresindeki kişilerin eleştiri oklarına maruz kalabilirler.
Melek Gibi bİr insansın MasaLLahhh nazar Değmesin İnaşllahh :D Hep Böyle KaL Emiii D:
Anlayışlı, nazik, başarılı, ilgili ve mükemmel bir arkadaşsın. İnsanlara karşı olan saygında senden iyisi yok. Yardımcı olan, sorunları çözen, kavgalara son veren kişi her zaman sensin ve doğal olarak sevilen birisin. Tüm arkadaşların senin değerini biliyor ama kız arkadaşın için aynısını söyleyemeyeceğim. Sen bunu görmek istemesen de ondan çok daha iyisini hak ediyorsun.
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!
Gelenekcimisin biraz asabi biraz hırcın bi tarzın var gibi ama memleket güzel bosver koy gitsin
Aşkın yanından bile geçmiyosun. Boşver sen böyle devam et..TakıLmaya Devam !
Sen Winx'in büyük fanlarından birisin!
Winx'i biraz daha fazla izlemelisin daha yakından tanımak için
Sen flora sın doğayı ve yeşili çok seviyorsun çok da yeteneklisin
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Sende aynı Miusa gibisin.Nota gibi keskin gözlere sahipsin ve müzik hayatına sahip!