Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Sen Ju-kyung gibi şanslı ve herkesi peşinden koşturabilecek birisin.
Sürekli müzik dinlemek istiyorsun seinirlenince ağlayınca sevinince çünkü müzik ruhuna iyi geliyor dinleyerekde iyi yapıyorsun GO GİRL/BOY!
Yerinde duramayan birisiniz.cok arkadaşiniz var ve sosyal yaşaminiz cok renkli. dedikoduyu biraz seviyorsunuz. sizi taniyan sizin gibi biri daha olmadigini duşunuyor. dikkat cekmeyi cok seviyorsunuz.
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Sende ahyeon gibisin dışarıdan rapci gibi gözüksende içerden vokalistsin havalı ve güzelsin ikinizde jennie'ye çok benziyorsunuz
Seni en mutlu edeck renk kırmızı ;) mutluluğun rengii:P
Sizin icin bu bile fazla aslinda.Ne var ne yok durumu ile karsi karsiyasiniz.Biraz kendinize ve ozel hayattaki davranislariniza dikkat etme zamani coktan gelmiste gecmek uzere.Bizden demesi...
Ne göründüğün kadar masum ne de göründüğün kadar cadısın bence sen en mükemmel karaktersin...
Süs makyaj benim neyime...giysilerin uymasıda çok önemli değil bn doğal halimle güzelim diye düşünüyorsun ama bence kendine biraz özen göstersen iyi edersin.
Favori rengi mavidir.Sari saclari ve mavi gozleri ile essiz bir guzellige sahiptir.Prensesinizde umariz size yakisan karakter olmustur...
Herkesten gizlediğiniz sırlarınız var çevrenizdekiler sizi ketum birisi olarak biliyor arkadaşlarınız sizinle sırlarını paylaşıyor çünkü size güveniyor aksiyondan hoşlanıyorsunuz belkide bir ajansınız bunu kim bileilir sizden başka hayatta insanların bir kez aşık olacağına inanıyorsunuz ata sözlerini kullanmayı seviyorsunuz
Siz ruh ikiziniz ile zaten tanışmışsınız.Bu kişi ister hayatınızda çok önemli bir role sahip olsun, ister sadece tanışmakla kaldığınız herhangi biri olsun, onu ilk gördüğünüz zaman hissettiğiniz o garip duyguyu anımsamanız gerekir. Belki sizin için basit bir tanışma olarak kalmış olabilir ama emin olun çok geçmeden o kişinin sizin ruh ikiziniz olduğunu farkedeceksiniz. Bir şekilde; ya tesadüfen yine bir araya geldiğiniz bir ortamda; aynı anda aynı cümleye başlamak gibi, aynı anda aynı yiyeceğe uzanmak gibi ufak ama garip tesadüfler yaşayarak kafanızda bir kıvılcım çakacak bu tür ufak ve garip tesadüfler sizi bir şekilde birbirinize yakınlaştıracak. Kısacası zaten halihazırda tanışmış olduğunuz ruh ikizinizin kim olduğunu zamanla anlayacaksınız.
Tehlike ve heyecan ihtiyaci duyan Ates eline sahip kisiler fiziksel olarak aktif ve surekli hareket halindedir. Canlilik acisindan oldukca zengin olan bu kisilerin cogu enerjisini spora kanalize ederek rekor kiran sonuclara ulasir. Cunku onlar sinirlarini zorlayan, kazalara ve yaralanmalara karsi hassas kisilerdir. Goz kamastiran sahne isiklari altinda dunyanin en mutlu kisisi olan Ates eli disa donuk bir ustunluge sahiptir. Bu kisiler neseli bir yapiya sahiptir ve sinirsiz yasama arzularini kolayca insanlara bulastirirlar. Disa donuk ve eglenceyi seven bu kisiler davetlerin vazgecilmez dinamizmi ve ruhudurlar.
Bir fisilti ile baslar en guzel sevgiler bazen.Soylemek istediginiz kelimeleri solerken kondurursunuz en tatli opucugunuzu kulagina karsinizdakinin.Ve bu onu oldugundan mutlu eder.Cunku kalbine gidecek olan sozler tatli bir opucugu hak eder...
Dostum lütfen biraz iyi düşün yada düşünme:DDDDDDDDD
Evet seni seviyor ama ne derece seviyor onu söylemek zor. Ne kadar sevdiğini öğrenmek istiyorsan ona güven o zaman seni nekadar sevdiğini anlayıcaksın :)
Ferahlatıcı bir renktir. Zekaya yöneliktir ve mutlulukla iyiimser olmayı simgeler.
Neşeli, enerjik ve hareketli yapısıyla dikkat çeker, fakat bir o kadar da kararsızdır ve sürekli fikir değiştirir Pratik, akıllı ve çekicidir. Fakat anlamak çok zordur. Çünkü sürekli bir değişkenlik içerisindedir.Tezcanlıdır ve hareketli yaşamayı sever.
Demokrasiye önem veriyorsunuz, ekonomide devletçilik modelini destekliyorsunuz... İnsanlar arası ayrım yapacak olursanız; din, ırk veya renk sizin için önemli değil, önemli olan o insanın çalışkanlığı ve onurudur. Ayrıca, büyük bir komutansınız, savaş alanına çıktığınızda, sesiniz tüm alanda yankılandığında, herkes çakı gibi dimdik durur ve tek bir çıt dahi çıkmaz. Söylediğiniz şeyleri, verdiğiniz emirleri, ilahi emirler gibi dinler ve uygularlar; herkes size büyük bir saygı duyar.Bu yolda devam ederseniz, saygı duyulan birisi olarak anılırsınız.
Çok sıcak ve sempatiksİn; herkesle ilgilisin. İnsanların problemlerini dinliyor, çözümler bulmaya çalışıyorsun. Eğer birinin yardımına ihtiyacı olduğunu düşünürsen, en kötü günün de olsa sahnede sadece sen oluyor ve elinden gelenin en iyisini yapmaktan hiç çekinmiyorsun. Ama dünyayı kurtaramayacağını da unutmamalısın.
Komik insanlar yaşamayı seven insanlardır küçük şeylerden mutlu olup başkalarını da mutlu etmeyi seven insandırr!!!Bundan büyük bir zevk alan eğlenceli kişilikler kimi zaman da çok duygusal olabiliyorlar....hayatı günlük yaşamayı daha çok secen insanlardır!!!!genellikle de pozitiftirler!!!Ancak bazen karsı tarafın çok hoslanmadığı bu eğlenceli tavırlarına dikkat etmelidirler!!!! karsı tarafın genellikle sempatisini kazanmış insanlardır!!!!
Malesef kendini aşık zannediyorsun yada kendini öyle şartlamışsın ama o doğru kişi değil ve malesef aşık değilsin.
Siz, aile kurumunun en sadık üyelerindensiniz. Sizin için, aile çok önemli. Aile, mutluluğun kaynağı, insan türünün doğal yaşam ortamı… Seçeceğiniz eş de, sizin gibi olur. Evine, eşine ve çocuklarına düşkün, düzenli yaşamayı seven biri. Üstelik yardımcı, ilgili ve fedakâr da. Bırakın gözü dışarıda olmayı, evine ve eşine o kadar bağlı ki dışarıdayken dahi aklı hep sizinle.... Onunla evlenmenizin sebebi ise hayat yolunda yanınızda sadık bir dost istemeniz. Tabii çocuklarınız için iyi bir ebeveyn olacağından da eminsiniz. Mutluluklar dileriz…
Bazen kıskançLığa kapıLsan da seni esir aLmasına izin vermiyor, duyguLarını dizginLemeyi başarıyosun.yerinde tepkiLer veriyorsun. iLişkiLerinde ise ipLer senin eLinde, çünkü sevgiLini baskı yapmadan kontroLün aLtında tutmayı başarabiLiyosun.
Sen gerçekten romantiksin, Aşkların da hep gerçek aşklar.. Ama tek taraflı aşklar.....
Sezgisel güçleri yüksektir, oldukça hassas bir kalbe sahip insanlardir. Gururlarına olabildiğince çok düşkün kişilerdir, gururları kırıldığı zaman asla ve asla afları yoktur. Aslında çok daha yumuşak başlı, daha anlayışlı olmaları gerekmektedir.
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Sizi seven kişinin baş harfi D çevrenizde ki D'lere dikkat edin.
Sevgi önce *ben* yerine *sen* diyebiLmek; kendinden önce onu, onun mutLuLugunu dü$ünebiLmektir. Onun yaninda huzur buLmak, güven duymak; her ne oLursa oLsun yaninda oLacagini, seni sevegegini biLerek `kendin´ oLmaktir. Sevgi a$k gibi geLip gecici degiL kaLicidir.. Senin hisettiginde SevGi.!
Seni sevip sevmediği belli değil .ona açılmadan önce biraz bekle
Kendisi grubda en iyi dans yeteneğine sahip olan üyelerden Rap’da ve Vokaldede başarılı
Sen tam Lee Know'un ideal tipisin! Tabi ne kadar iyi anlaşırsın bilmiyoruz ama seni tanısa çok severdi. Ama sakın kaşınma yoksa peçeteyi yersin.