Uysallık genel olarak iyi bir kişilik örneğidir tabiki aşırıya kaçmamak şartıyla bu kişiler çevrelerince sevilir. Ancak fazla uysal olmasıyla beraber bazı şeylerden taviz vermesi kaçınılmaz olur.
Ooo karşımızda komandoların kralı var artık rahat uyuyabiliriz.Ama sizin için aynı şeyi söylemek zor. Spor spor olalı böle bi zulüm görmedi:P Kilo almaya başlayın yoksa baya bi zayıflayacaksınız.
Bazen kıskanç oluyorsun ama kendini nasıl kontrol edeceğini biliyorsun. Sevgilini gerçekten seviyorsun ama onun senden sıkılmasını da istemiyorsun. Onu anlıyorsun. Bize göre sen onun için doğru kızsın/erkeksin. Böyle davranmaya devam et.