Walla arkadaşım kusura bakma sana diyecek birşey bulamıyorum! Biraz sosyal hayatın tadını çıkar! Bu nedir ya? Bu nasıl bir yaşam tarzıdır? Yorumu uzatıp sınırlarımı aşmak istemiyorum! Bir ilerle yaa!!!
Güçlü bir karaktere sahipsin. Çok cesur ve çalışkansın. Başkaları ile aranı oldukça iyi tutmaya çalışırsın. Başkalarının içinde farklı görünsen de senin iyi bir farkın olduğunu bilirler. Güleç ve neşelisin. Enerji dolusun ama biraz utangaçsın.
Melek Gibi Bir İnsansın.İçin Dışın Bir.Doğruluksa Doğruluk Güvenilirlikse Güvenilirlik Hepsi Sende Toplanmış.Fazla Söze Gerek Yok Elme Yememen Dileğiyle Cennet'e Hoş Geldin. (Not:HavValara Dikkat...)
Siz Biraz daha Cana yakın psikopatsınız!Birazcıkta olsa İnsiyatifiniz mevcut,Kurbanlarınıza Bu açıdan %20 şanslılar:) Saldırganlıgınız Duruma Göre değişiyor olsada Dikkatedilmesi gereken kişisisniz. Eziyet Tarzınız;Silah
Kekik kokuları içinde veya Kordon'da bir barda görülmen işten bile değil. Belki kitap seversin, biraz protest bir insan da olabilirsin, zeybek yapıp gözlük takman da doğal. Her yemekte zeytinyağı kullan!