Adolf Hitler, Stalin, Pala'nın Yanına Okey'e 4. Gidiyorsun. Dünyada Gösterdiğin Üstün Performansla Şeytana Bile Pabucunu Ters Giydirdin.Bizde Bu Performansını Görmezden Gelemezdik ve Seni Senin Gibi Performansı Yüksek Şahısların Yanına Koyduk. Artık Okey'e Mi Dönersin Taş mı Çalarsın Sana Kalmış...
WWE nin en güçlü güreşçisisin ama NİGHT OF CHAMPİONS da randy orton a The Legacy nin yardımıyla yenilsende hayranların seni seviyor çok sevilen bir güreşçisin güçlü olduğunu 3lü Handicap maçta Edge ve Big Show u sırtında taşıyarak kabul ettirdin ve sen RAW da güreşiorsun!şapka ile kot giyiyorsun!
O kadar iyisin ki! sen tam bir meleksin... hani derler ya bi kanadı eksik diye, aynen öyle. ailene her zaman doğruyu söyleyip arkadaşların için hep iyi şeyler düşünüyorsun. Çünkü onlar iyi olduğunda sen de iyi oluyorsun. Herhangi yanlış bir şey yaptığında bile dürüstlükten ödün vermiyor, bu dürüstlüğün sayesinde de her türlü durumu kolaylıkla atlatıyorsun. Ayrıca çevrendekiler de bu saflığından dolayı sana çok güveniyorlar. Bu da uzun vadeli ve başarılı arkadaşlıklar kurmanı sağlıyor. Tebrik eder şeytana uymamanı dileriz...
Zengin bir ailenin şımarık oğlu. Kolejde edindiği birkaç arkadaşıyla çete kurmuş ve bu çetenin başına geçmiş, hırslı, özgüveni yüksek, rekabeti seven, kavgacı ve gözü kara bir karakter. Hayatında istediği her şeye kolayca sahip olmaya alışmışken Buket?in onu terk etmesini gururuna yediremez. Buket?i elde etmek tek amacıdır ve amacına ulaşmak için Oktay?a meydan okuyacak
Ponpon kuyrugunu işine geldiğinde sallayarak yürümesi ve rakiplerini erkek olsalar da dudaktan götürmesi (dikkatimi çekti de neredeyse tüm Warner Bros karakterleri erkek) hakkındaki eşcinsel iddialarini pekiştirmektedir. Kırıldığında kulaklarını indirir, o durumlarda süper sevimlidir ipnetor.