Arkadaşlarını güldürmek için ve hayattan zevk almaya çalışmak için saçma sapan davranışlar yapan izelsin utanç verici bir insansın öl
Her kafadan insanla arkadaş olup bu grubu oluşturduğunuz için teşekkürler. Zibidisiniz. Nolur kendinize konuşmama cezası vermeyin
Dost canlısı ve destekleyici tavrınla çevrendekilere güven veriyorsun. Fakat bazen komiklikler ile eğlenmeye kendini fazla kaptırıp başını belaya sokabiliyorsun.