Sen evrimini tamamlayamamış tam bir hayvansın:)))
Ciddi kararlı yalnız sanal dünyada yaşayan ama bir o kadarda yardımsever bir insansın!
Sen mutlusun enerjinin temas bağımlısısın ve insanlara çok değer veriyor seviyorsun
Sen Kaiser'sin! Şunu itiraf etmeliyiz ki egon fazlasıyla yerinde :) Ama yinede kendi iyiliğin için bile olsa kendini insanların yerine koyarsın. insanların bir şeyin imkansız olduğuna inandıkları anda vazgeçmeye programlandıklarına inanıyorsun
Sen içine kapalı ve sade birisin,ruhunda gizlenmeyi tercih ediyorsun.Çünki insanları gözlemlemiyi seviyorsun.🐈⬛
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗