Kısaca senden tatlısı yok ama sen kendini beğenmiyorsun yanlış yapıyorsun :D
Sen neşeli görünen yalnız birisin arkadaşların çok az ama değerli (buda coksel üzülme kizz)
Pozitif ve eğlenceli yapın Sen Jennie'sin. En güzel üye oldukça yüksek standartların var ve sıkı çalışmaya yatkınsın hayallerini gerçekleştirmek için fedakarlıktan kaçınmazsın.
Sen tam bir han jisungun ideal tipisin onun gibi tatlısın sincap gibisin
Sende Lidya Gibi Çekici Ve Şarkılara Önem Verip Hayallerini Gerçekleştiren Bir İnsansın!
Kendini feda edecek ve çok iyi kalpli bir insansın.
Tüm soruları bildiysen uygunsunuz
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!