Nfret ediyor ama seviyor gibi davranım seni kullanıyor bence ayrıl =(
Unniler senin bir tanen. Oppanların da bir başka . inşallah hepsiyle tanışırsın amin :D
Parayı seviyorsun para senin için önemli bir şey/ testi yaptığın için tşkler 💖😻
Ortalıgı yakmıyorsun ama kendine göre güzelsin diger insanlar seni çekici bulmuyor bunu bil
Nasıl yaşadıklarına dair güvenilir bilgi kaynaklarına rastlanmaz. DC ve Tumblr’ın yanında Twitter ve OnlyFans’ta görülür. Kendileriyle iletişime geçmek oldukça maliyetli ve son derece tehlikelidir. Uzaydan gelen anomaliler olduğu teorisi yaygındır.
SEN KÖTÜYDÜN ANCAK BUGÜNLERDE DOĞRU YOLU BULUYORSUN
Sen Beyaz Leke kitabından Eftalya Atalar'sın! Sende avukat olma potansiyeli olduğunu seziyorum
Doğayı ve ormanı seviyorsun. Ormancılık tam senin mesleğin.
Türk takımı olmasa bile sen manchester united
Zamanı gelmiş plaj plaj gezmişsin, zamanı gelmiş kendini cayır cayır bronzlaştırmışsın, okulu kırıp plaja gittiğin de az değil hani!
Ne güzel işte zeka seviyen 5.sınıfı geçmiş bişiler var sende =)
İnanmıyorum!Ben senin kadar güzel birini görmedim.Hiç bozma devam et böyle :D
Çok şirin ve tatlı birisin. İnsanlar sana bayılıyor. Seninde herkesle ara çok iyi
Sen Lily gibi hayatının aşkını bulup onunla yaslanmak isteyen birisin. Hayallerinin peşinde koşmakda istiyorsun. Thank you, Linus :)
Sen Shut Down şarkısısın kararlı ve havalı bir kişiliğe sahipsin.
Sen çok yardım sever ve sorumluluklarını ger zaman yerine getiren tikki gibi uslu nazik ve sakinsin!
Her zaman arkadaşlarınla vakit geçirerek eğlenmek istersin. Ve çok enerjiksinn!
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.