Senin ruhsal sorunların var , bu pskopatlıktan öte birşey sen bi canisin... insanlara acı çektirmekten zevk bile alıyorsun ...
Sert müzik seviyorsun , tarzın da müziğin gibi . Belki kıyafetlerinde uygulamasanda tavırların , düşüncelerin,yaşamının ta kendisi ROCK MUSİC !!
Yeni şeyler yaratmaya bayılıyorsun.Mükemmelliyetçisin ve kararlı sın.Bilgisayarlarla uğraşmayı seviyorsun.
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!
Bu testte insanlar hangi uzak şehir karakteri olduğunu öğrenecek
Sana diyecek sözüm yok. Fiziğin ve sürprizlerinle herkesş etkiliyorsun! Abartılısın ancak eğlenmelisin!!
Sapık kelimesi size az gelir. Siz manyak kategorisine giriyorsunuz. Hatta manyağın önde gideni desek yeridir. Mahkeme kararı ile size on metreden fazla yaklaşmak yasaklanmalıdır.Hatta hadım edilmeniz caizdir.
Çok mu süslüsün ? veya Çok modaya uyan mı ? Bu gruba uyabilirsin !
Sen Le Sserafim grubunda olsaydın en iyi Sakura ile anlasirdin❤️
Tebrikler! Sen tam bir okeokeoke'sin! yaşıtlarına göre fazla olgun, fazla hümanist, aileci, kendi dışında herkesi düşünen.
Sende pharita gibisin sessiz sakinsin ama iş ciddileşince farklı birisi olursun vokal konusunda yeteneklisin güzelsin ve tatlısın ayrıca fotojeniksin
Sen tam anlamıyla bir fırınsın. Kendin gibi bir fırın bulman çok zor. Senin kadar tehlikeli insan az bulunur...