Namı diğer Bakugo'sun sen. Sen çok heveslisin.Birine çok bağlanmaktan korkuyorsun. Çok kaba olmalısın:):) Ama çok güçlüsün. Sakin kendini ümitsizliğe sokma yoksa sonun bakuvi gibi olur benden söylemesi:):) Kısacası sen aynı Bakugo gibisin. Biraz daha nazik olmalısın. İnsanları hep tersliyorsun. İleride bu özelliğini geliştireceğinden eminim. O zaman Adieu~~~