NATSUKİ(BENİMKİ) KENDİSİ TATLI CAKAT KABULLENMİYOR BABASIYLA SORUNLARI VAR... OKULDAKİ ERKEKLERİ DÖVEN ŞİRİN BİR KIZ GİBİ RESİM EDEBİLİRSİ. KENDİNİ
Sen hyunjinin ideal tipisin! Hem neşeli hem de bir o kadar nötr.
Sen tam Bangchan gibi anne yüreklisin. Birlikte ne güzel anlaşırdınız kim bilir... Biasın Bangchan mıydı?
Siz lider olmak icin dogmuşsunuz. sozunu dinleten, dedigini yaptiran birisiniz. kararli tavirlariniz cevrenizdekileri etkiliyor. insanlarin arkadaş olmak isteyebilicegi birisiniz.
Hoop hoop...Yavaş gel ne bu sinir böyle biraz sakinleş ve hayatın tadını çıkar.
Sen de Elsa gibi güzel ve cesursun biraz içe kapanıksıksın çünkü sorunların var herkes seninle ilgili tuhaf hisler duyuyor sen yakınlarını korumaya çalışıyorsun ama hiç pes etmiyorsun
Bölümleri kaçırıyorsun ve arkadaşlığı hiç umursamıyorsun :(
İntikamcı bir tipsin birine kızdınmı ondan mutlaka intikamını alırsın ama arkadaşlarına karşı zararsızsın
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.