Senden birşey olmaz
Test
Sen buyuk iri yarı kimsenin karşısına çıkamayan 1 kopeğe layıksın
Bi Tur Atmaya Ne Dersin :)
Eğlenceli ve komik bir tipsin aynı zamanda çok hareketlisin.Herzaman güçlü kalmaya çalışıyorsun ve bunu başarıyorsun bunun için seni tebrik ederim..
Çok iyi.Belki Karşında Güçlü Rakip Olduğunda Biraz fazla gol yiyebilirsin.Ama Yinede Çok Başarılısın.
Çoooooooooooooook zeki olman nereden geliyor
MHP
Anket
MİLLİYETÇİ HAREKET PARTİSİ
Komik teknolojisi iyi bir insan
Arabalarla ilgin olduğuna emin misin ?
Çalışmalısın. Bahanen çok fazla.
O da sen de Mart doğumlusun