Natsukisinn❤❤❤Anlından öpcem yauuuu💗Kızgın ama tatlısın. Yardımseversin ama nazlısın. Stres ve kötü şeyler yaşamış olabilirsin apa asla pes etmeyenlerdensiinnn🎉
Tatlı ve biraz kabasın. Sert, düürst ve düşünceli bir kişiliyin var
Sen Sayorisin! Etrafındaki insanlara neşe saçan mutlu birisin! Aslında çok büyük bir depresyondasın fakat bunu insanlara göstermemeye çalışıyorsun.