Gölgeleri istediğin şekle sokabilirsin. sessiz,sakin ve dostlarına düşkünsün.
Melek gibi çocuksun. Kıskanmazsın, huysuz değilsin, kimseye zararın yok!
Sen Gojou Satoru'sun! Gojou gibi pozitif,güler yüzlü,dikkati üzerine çeken,becerikli ve adaletlisin. Gojou gibi tatlı olan her şeyi sevdiğini düşünürüz. Alkol sevmezsin.
Sen Unnie'mizsin. Onun gibi harika bir ablasın.
Çabuk sinirlenen inatçı ve oldukça azimlisin
Halk arasında inek diye tabir edilebilirsin. Bazıları senin güvenini kazanmış bile. Ama bazı havalılar seni çekemiyorlar. Biraz da utangaçsın.
En çok Wendy (Vendi)'ye benziyorsun. Fazlasıyla sakin birisin. Bazen çok üşengeç ve "vurdum duymaz" olabiliyorsun... Güleryüzlüsün ama çabucak küplere binebilirsin. Yine de dostlarınla vakit geçirmek seni mutlu eden şeylerden birisi...
Dostum lütfen biraz iyi düşün yada düşünme:DDDDDDDDD
Sanatın tüm güzelliklerini doyasıya harmanlamıs, modanın kalbı,akdeniz insanının sıcaklıgını yüreginizde hissettiren italya. Belki sardunya adasındaydın belki sicilyada romada milanoda.. Kesin olan tam bir akdeniz insanı oldugun ve italyanca duydugun anda bile tüylerinin ürpertiyle irkildigi,bir sonraki seyahatinde italyayı seçmelisin çünkü ruhunu orda bırakmıssın
1907 de kurulan ve ayrica ATA mizin takimi olan soylu ve koklu bir kulumuzdur.Mazisinde bir cok onemli kupayada sahiptir.Turkıye Super Liginde 17 kere kupayi muzesine getirerek rekoruda elinde tutmaktadir.Sampiyonlar liginde her sene verdigi zorlu mucadelelerde basarilar dileriz...
Çok genç Büyük bir yıldız , hızlı koşan , hem sağ hem sol ayaklı , estetik çalımlarıyla göz dolduruyor.Aynı zamanda yakışıklıda.
Özensiz değilsin kendine bakıyorsun ama abartmıyorsun süslü değilsin ama yakıştırıyorsun spor da klasikte giyinir tatlı kız olurum diyenlerdensin.
Birbirine benzeyen iki kız ya da erkek mükemmel anlaşacakları kesin..
Bazen kıskançLığa kapıLsan da seni esir aLmasına izin vermiyor, duyguLarını dizginLemeyi başarıyosun.yerinde tepkiLer veriyorsun. iLişkiLerinde ise ipLer senin eLinde, çünkü sevgiLini baskı yapmadan kontroLün aLtında tutmayı başarabiLiyosun.
Neşeli saf ve herkesi sevdi ölüme kadar ama hep aldatıldı...
Geleceği görebilir,olacak olayları öğrenebilirsin tıpkı alice gibi
Tebrikler. Siz gerçekten örnek alınacak bir insansınız. Demek ki geleceğiniz parlak. Siz zeki ve dürüst birisiniz!
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
Sen çok sıcakkanlısın ve tatlısın! Yemek yapmayı çok seversin ve insanlara sıcak davranırsın♡
Neredeyse mukemmele yakinsiniz yaninizdakine karsi paylastiginiz askinizla.Aranizda ki uyum sonucunuza yansimis.Onemli olan birbirinize olan hareketleriniz ve tutumunuzdaki dengeyi kurabilmeniz.Ve sizde bunu gayet iyi sekilde yapip beceriyorsunuz.Askinizin hep boyle karsilikli ve uyumlu olmasi dilegiyle...
Evliysen bunu işaretle :)
Gösterisi seven, sadik, neseli, gözü yüksekte rahatina düskün bir insansin
Yerinde duramayan birisiniz.cok arkadaşiniz var ve sosyal yaşaminiz cok renkli. dedikoduyu biraz seviyorsunuz. sizi taniyan sizin gibi biri daha olmadigini duşunuyor. dikkat cekmeyi cok seviyorsunuz.
Hesapli,idareli,iktisatli,tutumlu bir arkadassiniz.Yada kivirmadan soyleyelim.Resmen Paragoz bir arkadassiniz. Dis gorunuse cok onem veriyorsunuz.Arkadaslarinizi buna gore seciyorsunuz.Hesap odenirken masada bulunmuyorsunuz.Kendi dogumgununuzu dunya aleme duyuruyor,baskalarinin dogumgununu ise nedense unutuyorsunuz.Uzuyorsunuz.Yoruyorsunuz.Hic utanmiyorsunuz!
Her türlü hava sartlarına uyum sağlayan özel eğitimli askerlerdir.
Mutlusun ! Hayata Pozitif Bakanlardansın. Hep Böyle Devam Et !..
En paylaşımcı A Kan grubu A'ların daha gerilimli bir yapıya sahip olmalarının bir nedenidir. Sıkıntılarını içlerine atarlar. Fakat patladıklarında da dikkatli olmalısınız. O gruplarının çok başarılı olduğu gerilimli ve sıkışık liderlik pozisyonlarına A'lar pek uygun değildir. Bu onların lider olamayacakları anlamına gelmiyor. Ama içgüdüsel olarak, çıkar gözeten liderliği istemezler.
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Ailesine ve geleneklerine bağlı sert bir mizacı var.. fakat yaptığı hersey ailesini veya arkadaslarına korumak için olduğu göz onune alınırsa yerden göğe kadar hakkı var... kısacası jin'dir ne yapsa yeridir..
Gerçekçi bakış açınız kendiniz ve çevrenizdekiler için güvenli ve rahat bir ortam yaratıyor. Karşınızdakini dinliyor ve ne söylemek istediğini anlıyorsunuz. İnsanların sözlerini olduğu gibi kabul etmek yerine sorular sorarak gerçekten neye ihtiyaçları olduğunu bulmaya çalışıyor ve bu arada onların kendilerini daha iyi tanımalarına yardımcı oluyorsunuz. İnsanlara bakmak ve yardım etmek sizin doğal bir yeteneğiniz. Fakat aşırıya kaçtığınız zamanlarda ne yazık ki kimseye yardımcı olmuyorsunuz. Bazen başkalarının kendi ihtiyaçlarını keşfetme yetisine saygı göstermeniz gerekir. Sürekli insanları kurtardığınız ve yardım ettiğiniz zaman onların kendi problemleri ve sorumlulukları ile yüzleşmelerine engel olursunuz. Dolayısıyla geri adım atın ve insanların sizin desteğiniz olmadan kendi ayakları üzerinde durmalarına izin verin. Eğer başarısız olurlarsa bunu normal olduğunu hatırlayın çünkü ancak o zaman kendileri için neyin doğru olduğunu aramaya ihtiyaç duyabilir ve kendi çözümlerini bulabilirler. Yaşamda sürekli başkalarının bakış açılarını anlamaya çalıştığınız için kendinizi ihmal ediyor olmanız yüksek bir ihtimaldir. Çevrenizdeki insanları unutmaya ve kendi ihtiyaçlarınıza konsantre olmaya çalışın. Bu şekilde başkalarının da size yardımcı olması için imkan yaratmış ve kendi mutluluğunuzu ikinci plana atmamış olursunuz. Eğer sarıyı yeşilden daha çok seviyorsanız, ilişkilerinizden ziyade kişisel gelişiminize ve kariyerinize daha gerçekçi yaklaşıyorsunuz demektir. Eğer yeşili sarıdan daha çok seviyorsanız, ilişkilerinize daha gerçekçi yaklaşıyorsunuz ve hedeflerinize daha az yoğunlaşıyorsunuz demektir.
Gözü kara cesur bi insansın, Ağır roman senin filmin...
En sicak mevsimdir.Kuzey yarim kurede gunlerin en uzun oldugu gunden baslar,gece ve gunduzun esit olmasina kadar devam eder.Kuzey yarim kurede 22 Haziran ile 22 Eylul arasinda,guney yarim kurede ise 22 Aralik ile 21 Mart arasindadir...
Teshis: Yeryuzu onceki enkarnasyonunuzda bir kadindiniz.Bugunku Amerika civarinda biryerlerde 800 civarinda dogdunuz.Bir Kizilderiliydiniz.
Biyoloji tam anlamıyla seni yansıtıyor. Seçeceğin meslekte bu durumu göz ardı etme. ;)
Kimse seni tanımaz.Tanıyanlar da dalga geçer.Çok az arkadaşın vardır.Herkes sana laf atar,döver.
İnsanlara değer veriyorsun . Konu sevdiğin, değer verdiğin bir insan ise üstüne toz kondurmazsın seven ve sevilen birisin❤️
Favori rengi mavidir.Sari saclari ve mavi gozleri ile essiz bir guzellige sahiptir.Prensesinizde umariz size yakisan karakter olmustur...
Çocuklar duymasın biraz eski bi dizi ama olsun ;) Sen Meltem'e çok benziyorsun çünkü çok sabırlısın! Ailene vearkadaşlarına çok düşkünsün!
ÖNCE CEKETİNİ DÜZ GİY ONDAN SONRA DELİMİ AKILLIMI OLDUĞUNA KARAR VERELİM.
Seda Sayan gibi sabah programları yapabilirsiniz.Deli dolu bir insansınız.
Sen de vanilya gibi asil ve safsın. Tertemiz bir kalbin var :) Parfümleri çok seviyorsun, özellikle tatlı kokuları. Romantiksin ve ağırbaşlısın.
Önsezilerin çok kuvvetli ve sen onlara güveniyorsun. İçgüdülerinin hayatını yönlendirmesine izin veriyorsun. Bu da seni başarılı yapıyor. Öğretmenlerin seni sevmesi, beğendiğin çocuğun senden hoşlanması, moda hakkındaki doğru kararların hep önsezilerinin gücü sayesinde.
Bikere çok tatlısın ve herşeye rağmen güçlü kalmaya devam edesin. Kendi tarzın olur. Bence böyle kal. Böyle daha güzelsin :)
Okadar çirkin de deil, okadar güzel/yakışıklı da deilsin. tam ortasıı yanii;)
Leeseo! Sen grubun bebeğisin. Sana anne gibi bakabilirler. Bazenleri kendini garip hissetmen normal ama gruba verdiğin enerjiyi düşün, fighting!
Sen tamamen çılgın maceraperest bir insansın aynı taylor :))
Güçlü ve daha güçlü olmak istiyorsun rekabeti seviyorsun çok düz birisin ama insanların sana kibarlık yapmasından hoşlanıyorsun insanlar seni tanıdıkça seviyorlar
Evleneceğiniz kişinin ismi O harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Azimli ve biraz da dalkavuk olmanız gerekiyor. Koçlar fark edilmeyi sever ve ona gösterdiğiniz ilgi ve sevginin tadını çıkarmak ister. Ben-merkez sayabileceğimiz bu kişi, her zaman kendinden bahseder. Kendi ayakları üstünde rahatça durabileceğinden, sizden de bunu bekler. İlgi odağı olmaktan delicesine hoşlanan Koçla birlikte mutlu bir hayat geçirebilmek için onu kalbinizin tam ortasına oturtmanız gerekir. Aşkının peşinden koşan ve belli belirsiz değişen dengelerin adamıdır. Kolay olursanız onu er geç kaybedeceksiniz demektir. Şoför koltuğuna onun geçmesine izin vermeli ancak bindiğiniz arabayı tamamiyle onun kontrolüne bırakmamalısınız. Her an kendinizi hatırlatmalı, varlığınızın gideceğiniz istikameti az da olsa değiştirmesini sağlamalısınız. Aksi taktirde onu kaybettiniz demektir. Ona belli ipuçları verip isteklerinizi kavramasını beklemenizse sizde hayalkırıklığı yaratacaktır. Kin gütmeyi beceremeyen, yaralarını kendi kendine tedavi etmekte başarılı olan Koç, dolaylı mesajları kesinlikle anlamaz. Ona direkt yaklaşın.
Arkadaşlarınla para toplayıp savaş uçakları,savaşgemileri silahlar alıp o kişinin evine saldırı yaparsın
Çok romantik bir insansın, birine aşık olduğun zaman bu gerçek bir aşk olur!
Hiç bir işte içten davranmayıp hayatı sürekli erteleyenlerdensiniz...belki de hayatın getirdiği yorgunluklardan ötürü isteksiz ve sevimsiz görünebiliorsunuz!!!!canlı ve eğlenceli olmayı genellikle iyi beceremeyenlerdensiniz!!!Acilen hayatı yaşamaya ihtiyacınız var!!!!!
İlk tanıdığımız karakter olan Jack bir doktor. Adadaki lider konumunda olan Jack herkesi koruması ve kurtarması gerektiğine inanıyor.
Tehlike ve heyecan ihtiyaci duyan Ates eline sahip kisiler fiziksel olarak aktif ve surekli hareket halindedir. Canlilik acisindan oldukca zengin olan bu kisilerin cogu enerjisini spora kanalize ederek rekor kiran sonuclara ulasir. Cunku onlar sinirlarini zorlayan, kazalara ve yaralanmalara karsi hassas kisilerdir. Goz kamastiran sahne isiklari altinda dunyanin en mutlu kisisi olan Ates eli disa donuk bir ustunluge sahiptir. Bu kisiler neseli bir yapiya sahiptir ve sinirsiz yasama arzularini kolayca insanlara bulastirirlar. Disa donuk ve eglenceyi seven bu kisiler davetlerin vazgecilmez dinamizmi ve ruhudurlar.
Uysallık genel olarak iyi bir kişilik örneğidir tabiki aşırıya kaçmamak şartıyla bu kişiler çevrelerince sevilir. Ancak fazla uysal olmasıyla beraber bazı şeylerden taviz vermesi kaçınılmaz olur.
İçiniz dışınız bir. Hiç kimse görüş ve düşünceleriniz konusunda ikilemde kalmıyor. Zaten siz de ikilemde kalmayı, kimsenin işi ikircikli bırakmasını istemiyorsunuz. Dikkat etmeniz gerekenler: Ara sıra zayıf yönünüzü göstermenin bir zararı dokunmaz. Ara sıra çekilin bir kenara ve kendinize biraz soluk aldırın. Hem böylece başkaları siz olmadan da bir şeyler yapmaya çalışacaktır.
Pierce BROSNAN.Kıvrak zekan ve kullandığın ilginç yöntemlerle üstesinden gelemeyeceğin şey yok.
Hiç bir pisliğe bulaşmadan düzgün bir şekilde yaşadın.Hırs yoktu fazla içinde ama yinede başardın evlendin. 2 çocuğun sıradan pembe panjurlu bir evin var. Ama 20 yıl sonra sen, bugün öğretmen derste yokken arkadaşlarına kağıt atmadığın , sınavda kopya çekme heyecanını yaşayamadığın için pişman olacaksın.
Bir duruma üzülmek hatta ağlamak eziklik değildir ve sen bunun farkındasın. Bu seni daha olgun kılıyor :)
Yaşamıyorsan yazıyı nasıl okuyorsun.😊
Cok pozitivsin ancak kendine zaman ayırmaya calıs
Classic müzik ve bir kano gezintisi...Sizin için bunun yerini hiçbirşey tutamaz!Tango senin dansın olacak....
Sesin çok çirkin . Başka birşey bul kendine müziği bırak!!! :(
Kore standartlarına göre ortalama bir güzelliğin var
Sayın başkanım! Seçim sonuçları geldi ve siz kazandınız!
Sinsi bir şeytan gibisin ama kendince sebepleri olmalı
Amerikalılar gibi güzel bir yüze sahip oduğun için seni kraliçeye benzetiyorlar.
Aslında bu insanlar kendilerini idare ettirmek konusunda isteksizdirler. Bir kötü yönleri de her yerde sırlarini açıklamalarıdır
Sorumluluğu başkalarına atmayı iyi beceriyorsunuz. "İyi bir üst düzey yönetici" olursunuz.
Esrarengiz birisiniz. Ne zaman nasil davranacaginiz pek belli olmuyor. Çoğu şeyden ilk sizin haberiniz oluyor. Bu yuzden cok ilgi goruyorsunuz.
Ortalıgı yakmıyorsun ama kendine göre güzelsin diger insanlar seni çekici bulmuyor bunu bil
Kısaca senden tatlısı yok ama sen kendini beğenmiyorsun yanlış yapıyorsun :D
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!
ASAMİ'SİN!BU SENİN SÜSLENMEYİ SEVEN BİRİ OLDUĞUNU GÖSTERİR
Dıştan kötü görünsende içinde hep bir iyilik var.Bir anda iyiye dönünce,herkes şaşırıyor.
Zuko'nun amcası, Ateş Lordu Ozai'nin ağabeyi ve Ateş Ulusu tahtının gerçek vârisidir. Ateş Ulusu generalliğinden emekli olmuştur. Generalliği sırasında Ba Sing Se surlarını aşabilen ilk ve tek general olmuştur. Bu nedenle kendisine "batının ejderi" lâkâbı verilmiştir. Fakat Ba Sing Se'yi kuşatırken oğlu Lu Ten savaş sırasında ölmüş ve o da üzüntüsünden kuşatmayı kaldırıp generalliği bırakmıştır. Çok güçlü ve saygı duyulan bir Ateş Bükücü'dür. Kendi oğlunu kaybetmesinin ardından yeğeni Prens Zuko'ya sürgün hayatı boyunca göz kulak olur ve onu oğlu yerine koyar. Dıştan bakıldığında sevecen ve neşeli yaşlı bir adamdır. Hobileri çay içmek, şarkı söylemek ve Pai Sho oynamaktır. Iroh, Ateş Lordu Ozai ile birlikte yıldırımı kontrol etmeyi bilen seçkin Ateş Bükücü'den biridir. Kimilerine göre o, dünyanın en güçlü Ateş Bükücüsü'dür. Son ejderhayı öldürdüğünü söylemiş ama diğer ateş bükücüler ejderha avına çıkmasınlar diye yalan söylemiştir. Beyaz Lotus Tarikatı 'nın lideridir. Tüm öykünün sonunda da Ateş Ulusu'nun başına geçmek yerine Ba Sing Se'de çaycı dükkânını geri alır. Ayrıca bilinen kadarıyla ruhlar dünyasına yolculuk yaptığı da olmuştur.