Sen aynı Tan Sağtürk gibisin kıskanç,sevimli,inatçı birisin.Ama nanaya (Evrim Akın) çok soğuk davranıyorsun!Öyle yapma o seni o halinle beğeniyo zaten!Biraz Değişmelisin!:(
Yamaç güzel biri,Sena çok güzel,Efsun iyi biri,Nehir çirkin.