Kendine neden güvenin yok. Biraz acılmalısın.
Sen ondan hiç hoşlanmamıssın oda senden bence hayatını bu şekılde değil kalbinin söylediği şekilde yaşa aşk kalbindedir beynınde değil
Sen ne güzel ne çirkinsin.Kimi sana güzel kimileri sana çirkin diyecek ilerde.
Sen iyi insansın ama insanların genelde pek kafa dengi değilsin. Senin gerçekten değer verilecek kişiyi ve teşekkür edilecek yeri bilen insanlara ihtiyacın var!
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸
Sen Gaeul´sun! Arkadaş gruplarında abla rolündesin. Grupta neşeye ihtiyacı olan kişisin, merak etme grubun bebeği sana enerji verir
Sen Karina sın hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
Sen dışarıdan sert gibi görünmeden aslında çok tatlı ve havalisin❤️
Senin ruh eşin miyeon sen hem havalı hemde tatlı içine kapanık birisin ilişkide pasifsin