Sen Ölmeyi isterken ölümünü bulan yamuk saçlı bir balıksın. Siyah kelebeğini sakın bırakma uçarsa geri gelmez... Cesaretli bir balık okyanusu onu çok sevecek..
Test
Ailesinden çok çekmiş ve aşkını itiraf edemeyen birisin.
Sessiz sakin gözüksen de içinde eğlenmeyi seven biri var! E birde yanında sevmeyi, sevdirtmeyi bilen birileri varsa. Seni sevenlerin değerini bil :')
Espri kabiliyetin gelişmiş. Ama çok espri yapıyorsun demiyorum. Arada sinirleniyorsun da. Çok tatlısın sen. Tebrikler!
Oy tadını yediğim. Bir yudum daha ya. Senin varya tadından geçilmiyor. Kafanı yediğim *.*
Acılarını dağınık saçlarına gizleyen adam*
Çorapppp
Uzun ilişkilerinin adamısın dostum .wow
Oğuzun uğraştığı ruhunda memeleri olan kız.
Daha iyisin, yapabilirsin. Sen 1 Okurkuş'sun!!1!!1!!
Sen bir piremsin mesesin ve aşka düşkünsün.Pizza vazgeçilmez yiyeceğin.Tam bir mesesin.
Onu o kadar çok seviyorsun ki aşkından ölebilirsin.
Aşık olduğu kişi gibi bir şey.
Ah Bade. Sende Bade gibisin. Ama birini kazanmaya çalışıyorsun. Bu aşktan değil hırstan.
Sen tam bir Alya Esendemir'sin! Sen Alya'nın da değimiyle şeytanın bile önünde ceketini ilikleyip hazır ol'a geçeceği kızlardansın!
Tebrikler. 4N1K' yı çok iyi okumuşsun.