Otorite tarafından kontrol edilmeyi arzularsınız Size saygı duyulmasını istersiniz Uyulması zor kurallar yaratır ve uyulmasına zorlarsınız Amaçlarınız vardır Pragmatiksiniz Kuvvet ve otoritenin peşinde koşarsınız Saldırgansınız Rekabetçisiniz İç huzurunuzun eksikliğinden dolayı kendinizi savunmaya geçersiniz Gençliğinizde beklenmedik bir olgunluğa sahipsiniz Bir şey kazanmak için çok çalışır fakat amaçlar hala ulaşılabilecek gibiyse tembel davranırsınız ..
Ya Sen okuLa okuL için geLmioSnki xD akLn bşKa yerLerde senn..canım sıkLdı okLa gdiim ben..dyenLerdensn..okLdaki öğretmenLrn adını bLe bLdqn şüpheLi..asLnda okLda kendine bi yer edinmişSsn xD ama bunun farknda değLsn..sen en iyi bu araLar uğra bi okuLa.. xD
Ilerleyebildigi ve gizli ihtiraslarini daha da gelistirebildigi her yerde onu bulabilirsiniz. Oglak'la savasmak faydasizdir. En iyisi onun yaptigini yapmak. Bu burcun fiziki özelliklerini farketmek her zaman kolay olmaz. Oglaklar kemikli ve kalin, ince ve çelimsiz, ya da sisman ve yumusak olabilirler.Çok tatli sekilde romantik olan Oglak'lar vardir. Oglak'in saygisini kazanmak istiyorsaniz, sakin geleneklere karsi gelmeyin. Pek az Oglak ihtiraslarini gizlemeyi unutur. Yaptiklari isin en üst mevkiine geçmedikçe de çalismayi hiç reddetmezler. Sonra inatçi keçiligi tutar ve tirmanmaya merdivenin en üstünden baslamakta israr eder, çünkü oraya ait oldugunu hissetmektedirler.Kendisinden istenmedikçe ögüt vermeye pek hevesli degildir, ama onun pratik zekasindan yararlanmak istediginiz zaman hiç tereddüt etmeden ve ciddi bir sesle size akil verecektir.Öyle utangaç ve tatlidir ki... Belki biraz inatçidir ama yine de naziktir. Pek de zararsiz görünür. Oglak kendini güçlendirmek için zaaflariniz, kendini begenmelerinizden, kiskançliklardan faydalanmayi da ihmal etmez.
Vayy kimler gelmiş kimler biz de seni bekliyorduk..Sen Edward gibisin!! Bi gümüş volvo yakışır sana:) Ama şunu unutmaV mükemmel olmak zorunda değilsin.Herkes hata yapar bu yüzden en küçük yanlışında kendinden nefret etmeyi bırak. Kusursuz olmaya çalışma artık rahat bırak kendini, işte o zaman hakettiğin o özel insanı bulacaksın:)
Bekarlıkla bir probleminiz yok ama zaman zaman şefkat ve sevgiden istiyorsunuz. Bazen hissettiklerinizi ve düşüncelerinizi size önem veren biriyle paylaşmak istiyorsunuz. Ama ilişkinin yürümediğin zamanlarda kendinizi, yalnız kalmanın daha iyi bir seçim olduğuna inandırmaya çalışıyorsunuz.Duygusal anlamda destek görebileceğiniz ve sizi anlayan bir partnerin eksikliği, belki de içinizdeki potansiyeli tam olarak dışarı yansıtamamanıza neden oluyor. Yalnız bir hayat sürdürmek, dilediğiniz kadar rahat olma lüksünü size verse de, zorlukların üstesinden beraber gelebileceğiniz birinin varlığı sizi daha da mutlu edecektir.
O kadar sanslisin ki bir sisenin icine koydugun imdat notu tam da en sevdigin sanatci tarafindan bulunacak! Sonra gelip kendi yatiyla o lanetli adadan elleriyle kurtaracak seni! Hani adanin diger ucunda kesfe cikmistin ya; o sirada sanatcinin yatini tanidin Ziplamaya ve bagirmaya basladin. O da hemen gelip seni kurtardi. Sansli sey seni!
Ne kendinizi tam olarak dış dünyadan soyutlamışsınız, ne de merkezde olmayı seviyorsunuz. Sizin için "dengeyi tam oturtmuş" diyebiliriz. İnsanların sizinle ilgilenmesinden hoşnutsunuz. Ama biliyorsunuz ki sürekli merkezde olmak da tehlikeli... Bunun için zaman zaman geri planda kalmayı başarabiliyorsunuz.
“HER BÜYÜK AŞKIN ARKASINDA SAĞLAM BİR HİKAYE YATAR.!” THE NOTEBOOK – NOT DEFTERİ Konu : Sararmış bir not defterinden anlatılan ve yıllar önceden kopup gelen bir aşk hikayesi. 40'lı yıllarda ABD, Kuzey Karolayna'daki sahil kasabası Seabrook'a genç bir kız gelir. Ailesiyle geçireceği sakin bir yazı hayal eden Allie bir karnavalda tanıştığı Noah'la yakınlaşır. Noah kızı gördüğü anda hayatını birleştirmesi gereken insan olduğunu anlar. Genç kız zengin bir ailen geldiği ve delikanlı da değirmende çalışan bir işçi olduğu halde geleceği hiç düşünmeden rüya gibi bir yaz geçirirler ve iyice aşık olurlar. Yazın sonunda ise bu büyük aşkın önüne çıkan engeller bir bir kendini göstermeye başlayacak ve iki aşığın yolları ayrılacaktır...