Çünkü sende'de kocaman bir asi yürek var.. Çünkü sende bu dünyanın aykırı insanlarındansın.. Çünkü sende haksızlığa asla diyenlerdensin.. Sende saygı duyulacak bir insansın.. Çünkü sen BEŞİKTAŞ'lısın!!!
Tebrikler Geleceğin Zenginler Listesinde şimdiden adınız gözüktü hırsınız displininiz ve realiteniz sayesinde seneler sonra birikimlerinizi büyük bi servete dönüştürmeyi başardınız umarız sizi ilk biz keşfettiğimiz için bizede biraz borç vermeyi ihmal etmessiniz :))
Su siralar olum size vakit ayiracak kadar musait degil.Sizin daha cok gecircek guzel gunleriniz var.Enerjinizi tuketmeyin hayata hep mutlu ve guler yuzle bakin...
Sen okula Gezmeye dolaşmaya geliyosun derslerle alakan yokki .. Laf olsun can sıkıntısı geçsin uraşındasın.. Arkadaşların arasında cok sevilen kişisin ve onlar için herşeyi yapmaya hazırsın ama biraz derslerede baksan iyi olur ;) Ama nasıl olsa sonucda geciorzz.:)