Çok enerjik,pozitif ve mutlu bir kişiliğin var.
Evleneceğiniz kişinin ismi N harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Genellikle grubun en küçüğüsün. Vokallerin çok iyi ve sürekli pozitifsin. Ağladığın çok nadiren görülür.
Sende ahyeon gibisin dışarıdan rapci gibi gözüksende içerden vokalistsin havalı ve güzelsin ikinizde jennie'ye çok benziyorsunuz
Sᴇɴ ʙɪʀ ʙᴜᴛᴛᴇʀᴄᴜᴘsᴜɴ. ʙɪʀᴀᴢ sᴀᴋıɴ ʀᴇʟᴀx ʙᴜɴᴇ ʙᴏ̈ʏʟᴇ ʏᴀ ɢɪᴛ ᴀʟışᴠᴇʀɪş ʏᴀᴘ sᴀᴋɪɴʟᴇş ᴅᴇ ɢᴇʟ
𝙱𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚜𝚎𝚗 𝚓𝚎𝚗𝚗𝚒𝚎 𝚜𝚒𝚕𝚒𝚗. 𝚃𝚊𝚝𝚕ı 𝚋𝚒𝚛 𝚔ı𝚣𝚜ı𝚗 𝚍𝚎𝚖𝚎𝚔 𝚔𝚒,, 𝚐𝚘𝚣𝚕𝚞𝚔 𝚝𝚊𝚔𝚖𝚊𝚢ı 𝚜𝚎𝚟𝚒𝚢𝚘𝚛𝚜𝚞𝚗 𝚐𝚊𝚕𝚒𝚋𝚊𝚊 𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚜𝚊𝚛𝚔ı 𝚜𝚘𝚢𝚕𝚎𝚖𝚎𝚢𝚎 𝚋𝚊𝚢ı𝚕𝚊𝚗 𝚋𝚒𝚛 𝚔𝚒𝚜𝚒𝚕𝚒𝚐𝚒𝚗 𝚟𝚊𝚛
Sen Yaralasar kitabından Sedef Yankı Sarmaşık'sın!Biraz sakar ve sivri dilli olsanda insanları güldürmeyi biliyorsun.
Sen tamamen Blackpink tarafından yazılmışsın, Oldukça yüksek standartların var ve sıkı çalışmaya yatkınsın!
Sen aşıksın başlıkta dediğim gibi ama unutma aşırı saflık gösterirsen hep aldatılan üzülen taraf sen olursun
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸
Sen tam anlamıyla Bubblese benziyorsun...Sende onun gibi çok tatlısın.Fakat artık bebek gibi oyuncaklarla oynamayı bırakmalısın.=)
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗