Hayatını Siyah Beyaz Olarak Adamıssın Ama Belkide Başka Bir Takımı Tutuyorsun Oda Amca,Dayı Baskısıyla xD
Kıtır kıtır ye crax'ını.. En yenisi patlamış mısırlı crax..Denemenizi öneririm..
Çok çabuk sinirleniyor ama aynı zamanda kendi moralinizi düzeltebiliyorsunuz olaylara karşı bakış açınız bazen insanları rahatsız edebilir ama siz taviz vermiyorsunuz
Uğur Böceği/Marinette Dupain-Cheng'e benziyorsun.
Sende asa gibi gözü kara ve inatçısın rapta başarılı olduğun kadar diğer bölümlerde de yeteneklisin gerçek bir ace'si böyle devam et
SEN KESİNLİKLE JİSOO TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Çok tatlı birisin,çevrende ki herkes için en iyisini istersin.Çok fazla arkadaşın var💄
Salı, Pazartesi ile Çarşamba arasında haftanın ikinci ya da üçüncü günüdür. Salı gün adı dilimize iki ayrı dilden gelmiştir; ilki Arapça üçüncü gün anlamında Sellase, Selase ثلاثة sözcüğü, ikincisi de Farsça-Süryanice gene üçüncü gün anlamında Seşenbe sözcüğüdür. Eski Türkçe'de bu güne 'Üçünç denir.
Fanatik koyu bjk lisin takımının ilk 11 ini sayabilirsin kısacası takımına aşıksın
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.