Reenkarma'yı kimse senden iyi bilemez. Sen tam bir oldsun. Biliyoz aq kod grubu.
Test
Grupta baya oldsun ama tabi eksiklerin var
Bir kaç eksiğin olmasa rkyı senden iyi bilen çıkmaz git aktif ol biraz orospuçocu
Çok iyi bi reen karmalısım dostum
İdare edersin dostum
Sen savaşın tanrısı Ares'sin. Tanrıların en hırslısı ve en dayanıklısısın.
Eziksin,eziksiniz ve ezikler.Yani bi quiz'e en fazla sizin gibi adamlar böyle kötü cevap verebilir.Bari tuttuğun takım farklı ise üstüne odaklan da şu ezik görünümün biraz üstünden geçsin :) Fred'in selamı var bu arada :)
Çok çok çok çok çok iyibir zekan var bunu iyi kullanmalısın
Fenerbahçe
İyi
Beni duygulandırdın ama daha çok girmelisin
Çok tatlısın tıpkı selin şekerci gibi