Helal sana.. Sanırım küçükken otla falan beslendin... Sonuçlar gayet iyi..
Bırakın bu kadar kasmayı kendinizi. Yaşamda sanki birisi bana bişhi diyecek diye sürekli kasıyorsunuz kendinizi. Herşeyi kaderci yaklaşımınızla mahvediyorsunuz. Biraz açılın yahu! Fikirlerinizi açıklayın, dişlerinizi gösterin. Böyle giderse elinizden herşeyinizi alırlar (donunuzu bile..)
Malesef seni sevmiyor, belki sen onu seviyorsun ama ondan uzak durmanı tavsiye ederim en azından denemelisin çünkü bu kişi sadece kendi çıkarları için yada eğlence için seninle ilgleniyor. "O" kişi artık senin için bitmeli en azından kendin için bunu yapmalısın :(
Malesef kendini aşık zannediyorsun yada kendini öyle şartlamışsın ama o doğru kişi değil ve malesef aşık değilsin.
Sizi seven kişinin baş harfi I-İ çevrenizde ki I-İ'lere dikkat edin.
Çalışma ruhu. İtemleri: kırık gözlük ve yırtık defter. 5. Düşen insan olduğu tahmin ediliyor
Neşelei ve barışçılsın ama eğer birisi bir hata yapar ve senin sevdiklerine dokunursa işte o zaman o kişi kötü zaman geçirir