Malesef seni sevmiyor, belki sen onu seviyorsun ama ondan uzak durmanı tavsiye ederim en azından denemelisin çünkü bu kişi sadece kendi çıkarları için yada eğlence için seninle ilgleniyor. "O" kişi artık senin için bitmeli en azından kendin için bunu yapmalısın :(
Olum size cok yakinda olmasada bunu firsat bilip hayati bosa gecirmeyin.Yasadiginiz her anin her gunun degerini bilin.Zaman su gibi akip geciyor unutmayin...
Angelina Jolie ye benzeyebilirsin.Harikasın:)
Ferahlatıcı bir renktir. Zekaya yöneliktir ve mutlulukla iyiimser olmayı simgeler.
Olaylar karşısında çok çabuk heyecanlanan, disiplinli, düzenli kişilerdir. Duygu yüklü olan bu insanların, gerek sevgisi, gerek de kindarlığı oldukça çok güçlüdür. Onlar karşılarındaki insanları daima idare etmek isterler.
HAKSIZLIĞA DAYANAMIYORSUN. SEVDİĞİN BİRŞEYİN SADECE SENİN OLMASINI İSTİYORSUN. BAZEN BU HIRÇINLIKLARIN SANA BÜYÜK SORUNLAR AÇABİLİYOR. AMA YİNE DE EN SEVİLEN SEN OLUYORSUN...
Birbirine benzeyen iki kız ya da erkek mükemmel anlaşacakları kesin..
Seni duygu seviyor ama içine kapanık belli etmiyor
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗