Aslında bu insanlar kendilerini idare ettirmek konusunda isteksizdirler. Bir kötü yönleri de her yerde sırlarini açıklamalarıdır
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Sen aslında italyalısın italyalılar gibisin sıcakkanlı ama bir okadarda kurnaz..
Çok fena parçalanarak ölüceksin
Onun İçin Canından Vazgeçiyorsun Oda SeNiN İçİn
Onu çok seviyorsunuz, ona aşıksınız, ve O'nun sizin dünyanıza pek çok şey kattığı açık. İdeal bir sevgilisiniz, seviyelisiniz, O'nu çok sevdiğiniz halde kendinizi de kaybetmemişsiniz. Aynen böyle devam etmenizi tavsiye eder, size mutluluklar dileriz!
En başarılı Osmanlı Padişahı.Çağ değiştiren ve İstanbul'u feth eden lider.. Dürüst,namuslu,hoşgörülü ve saygılı birisin.Çok kültürlüsün;okumayı araştırmayı yeni şeyler öğrenmeyi seviyorsun.Hümanistsin,adalet ve eşitlikten yanasın.Gösterişten yana değilsin,sadesin çünkü kimsenin senin hakkında ne düşündüğü umrunda değil.İman dolusun,inançlısın..Önüne bir hedef koymuşsan eğer onu yapmak için karşına ne gelirse gelsin kim çıkarsa çıksın ezer geçersin,asla pes etmez,kafaya koyduğun bir şeyi mutlaka yaparsın,başarılısın.Sen nereden geldiğinin ne olduğunun farkında olduğun için asla insanları küçük görmezsin.Çevrende sevilen birisin,popüler ve sempatiksin.Ayrıca insanlar bir çok konuda sana danışırlar..
Evet yerine göre Kötü birisin ... kanın da var biraz ...
Teknik,teknik,teknik daha ne diyebilirim ki tam bir şovmen.Meşin yuvarlakla alay eden biri.O bir cambaz RONALDİNHO
Yerinde duramayan birisiniz.cok arkadaşiniz var ve sosyal yaşaminiz cok renkli. dedikoduyu biraz seviyorsunuz. sizi taniyan sizin gibi biri daha olmadigini duşunuyor. dikkat cekmeyi cok seviyorsunuz.
Gecelerin yaratığı kurt adam karnın acıkmış olmalı vahşi bir şekilde güçlü pençelerinle karnını etle doyurmayı seviyorsun
Oyy oyy laz uşağı,ha uşak ha ha ha.Diyecek başka söz var mı sen Trabzonsporlusun :)
Sevecen, arkadaş canlısı ve uyumlu birisin insanlar seninle vakit geçirmeyi sever
Dusunmeden hareket ediyorsun olayın Cat Cut Bam GÜm (cogu zaman ise yarar)ama fazla zeki olduun söylenemez
Hem qüzel gol atarak hem de qüzel performansınla herkes seni beqenir ve kendinden sonra en önemli isin takımın olduqunu anlarsın...
Bence bir köpek sahiplenmelisin veya köpeğine sımsıkı sarılıp uyumak gibi şeylerde olabilir💥
İnsanların canını boşyere acıtan kolay kolay ortaya çıkmayan korkunç birisin.
Husky'ler soğuktan yanadırlar.Canayakın olan bu köpekler,sibirya kurdu olarak da bilinirler.
Sanki(DOĞUŞTAN EĞİTİMLİ )BİR KÖPEK NE DERSEN YAPAR ÇOK GÜZEL BİR CİNSTİR
Güzel seçim küçükken almanı tavsiye ederim (eğitim açısından)benim köpeğimde rodvaydır oyun çok severler insanları sever çocuklarla iyi anlaşırlar sakin cesur ve sessizdirler fakat sahiplerine zarr gelmesi durumunda saldırıya geçebilir bahçeli evde bakılması tercih edilir ama apartmanda da bakılabilir