Olum bu adi ustunde...43 sene sonra aramizda olmayacaksiniz buna uzulmedik degil.Ama elden gelen bisey yok.Bu kalan yillarinizi doya doya mesut sekilde gecirmeye bakin yoksa olum saatiniz geldiginizde keske diyeceginiz bir cok sey geride kalcak.Aklinizda olan seyleri biran once yapmaya koyulun....
En büyük metropoldensin. Muhtemelen çoğu konuda bilgi sahibisin. Bebek/Emirgan civarından biriysen entelsin. Genel kültürün ve eğitim seviyen pek yüksek!
Sen aslında misafirsin bu sene zekan 8.sınıf zekası biraz tembel yerine göre haylaz birisin=)
O kadar kokoşsun ki adeta arkadaşların adını unutup bizim süslü kız diyecek ama sen boşver onları giydiğini yakıştıran aksesuar ve makyajsız dışarı çıkmayan bakımlı bir kızın nesi kötü ki..
Valla yalan söylemeye gerek yok sizin acilen hayatınızda değişiklikler yapıp para kazanmanız ve doğru yatırımlar yapmanız gerekiyor yoksa yine bana hüsran diyeceksiniz:(:(:(
Evet yerine göre Kötü birisin ... kanın da var biraz ...
Tıpkı o da seni deliler gibi seviyor.bence artık ona açılma vaktin geldi.büyük aşkınla sana mutluluklar
Hepsinin özellikleri sende var. Aşk unnieleriizi çok seviyorsun
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗