Evet, biliyorum Biliyorum,ama çok az Hayır, bilmiyorum
Sen gayet tatlı ve samimi bir insansın. İnsanları cezbeden özelliğinde bu zaten! Herkese değer veriyorsun. Tabi bununda karşılığını alıyorsun.
Çok yakışıklısın ve grup üyelerine yakınsın iyi kalpli ve değer bilen birisin ve çok iyi dans ediyorsun
Sen tam Bangchan gibi anne yüreklisin. Birlikte ne güzel anlaşırdınız kim bilir... Biasın Bangchan mıydı?